AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Møtte en utrolig sjarmerende bartender på et typisk turiststed på Kreta nylig. Han hadde mye karisma, var morsom og utrolig pen å se på. Og var utrolig snill og ekstra omsorgsfull mot de eldre gjestene(ja, jeg vet at det er en del av jobben og at det blir en rutine for de etter hvert) Uansett så la vi hverandre til på sosiale medier og fra det jeg kan se følger han veldig få andre skandinaviske/britiske og tyske kvinner. Virker også som at jeg har fått den private profilen hans for han legger ut bilder av slekta og ikke bare partybilder og fjas. Selv om jeg ikke kan være 100% sikkert selvsagt. Han er også voksen(32) og det gir et litt mer seriøst inntrykk enn om han hadde vært 22. Eller? Burde jeg fortsatt være skeptisk? Anonymkode: d5a22...85d
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Burde jeg fortsatt være skeptisk? Ekstremt skeptisk ja. Det er mulig, men han er mest sannsynlig på jakt etter tips eller et ligg. (eller begge deler) Ev er han på jakt etter skandinavisk statsborgerskap Anonymkode: b324e...89a 12 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Jeg har sett nok sånne saker hvor norske kvinner blir sammen med bartendere og servitører på ferie, får dem til Norge og blir dumpet så fort ekteskapet ikke lenger er en forutsetning for oppholdstillatelsen, til å være svært skeptisk. Til hans intensjoner, og også til din naivitet. Er du eldre enn 19, burde du vite bedre... Hvor godt kjent rakk dere å bli på en kort ferie? Hvor mye tid tilbragte dere sammen når han ikke var på jobb? Hvor godt engelsk snakket han? Kort sagt - hvorfor tror du dette er mer enn en profesjonell ferieflørt? Jeg sier ikke at han ikke kan ha satt pris på ditt selskap, men det skal litt mer til for å være noe å satse på... Anonymkode: a4a17...e3c 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli De er don juan uten like. Nei, ikke la deg smigre! Anonymkode: 49365...e43 7 2
Helene1982 Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Han kan like deg ordentlig den uken, men nei. Neste uke/kveld liker han en annen like godt. 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Selvsagt kan det være seriøst fra han side, og like så selvsagt kan det være useriøst. (Det han garantert ikke er på jakt etter er «skandinavisk statsborgerskap» 🤣🤣🤣 ) Jeg fant selv min greske mann i Hellas for over tjue år siden, og vet om flere andre norske og svenske kvinner som har gjort det samme. Og så vet jeg om andre kvinner som trodde det var kjærlighet, men han var bare ute etter sex. Uansett er det bare du som kan finne ut hva han vil. Anonymkode: 4cb45...373 10 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Nå får jeg inntrykk av at du kanskje er endel eldre enn han TS? Isåfall nei han er ikke interessert. Anonymkode: e5f26...8b4 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): blir dumpet så fort ekteskapet ikke lenger er en forutsetning for oppholdstillatelsen, til å være svært skeptisk Hørt om Schengenavtalen? Bartenderen fra Kreta kan dra til Norge når han vil, og jobbe her og bo her så lenge han vil. Anonymkode: 4cb45...373 14 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hørt om Schengenavtalen? Bartenderen fra Kreta kan dra til Norge når han vil, og jobbe her og bo her så lenge han vil. Anonymkode: 4cb45...373 Jobb er et ganske essensielt stikkord - i tillegg til forutsetningen at han har gresk statsborgerskap. Hellas har hatt en del innvandring fra mennesker utenfor Schengen de siste årene, for å si det pent... Anonymkode: a4a17...e3c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli Han liker deg nok på ordentlig, men blir det mer enn en sommerflørt og noen ligg når man bor i ulike land? Sannsynligvis ikke. Anonymkode: 5b0ba...696 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli Finn deg en mann med god jobb istedenfor, en bartender vil tære på økonomien og forholdet i lengden! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jobb er et ganske essensielt stikkord - i tillegg til forutsetningen at han har gresk statsborgerskap. Hellas har hatt en del innvandring fra mennesker utenfor Schengen de siste årene, for å si det pent... Anonymkode: a4a17...e3c Om han ikke er gresk, har han lovlig opphold i Hellas er han i Schengen. Og vi må gå ut fra at han har det, det har blitt ganske hyppige kontroller ang. dette på greske arbeidsplasser. Jobb i samme bransje i Norge er ikke så vanskelig å få, så sant engelsken hans er bra - og det er den nok siden han arbeider på det vi må gå ut fra er et sted med mange turister. Anonymkode: 4cb45...373 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Møtte en utrolig sjarmerende bartender på et typisk turiststed på Kreta nylig. Han hadde mye karisma, var morsom og utrolig pen å se på. Nei. Men - Nei Ja men- nei Men hva - nei Nei. Anonymkode: ff86f...0fe 12 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Kan jaffal si at man bør holde seg unna portugisiske og tyrkiske bartendere óg Anonymkode: e6db8...2f3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om han ikke er gresk, har han lovlig opphold i Hellas er han i Schengen. Og vi må gå ut fra at han har det, det har blitt ganske hyppige kontroller ang. dette på greske arbeidsplasser. Jobb i samme bransje i Norge er ikke så vanskelig å få, så sant engelsken hans er bra - og det er den nok siden han arbeider på det vi må gå ut fra er et sted med mange turister. Anonymkode: 4cb45...373 Gratulerer med å være minst like naiv som TS... Anonymkode: a4a17...e3c 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Men - Nei Ja men- nei Men hva - nei Nei. Anonymkode: ff86f...0fe 👍 Dette! Vil bare føye til: Jammen... - NEI!! Anonymkode: 6a4e7...2e4 6 2
Majer Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli (endret) Statistisk sett vil det ikke vare. Det vil også bli vanskelig med flytting, få jobb i det nye landet osv. Det viktigste er kanskje resistente bakterier. Hellas er et av landene med mest resistente bakterier. Dere har nok størst sjanse til å få det til å fungere om du flytter ned dit, og tester deg før hvert besøk til Norge Og det er 70 000 flere menn enn kvinner i fruktbar alder i Norge. Vi trenger ikke påvirke den skalaen enda mer feil vei. Da blir det bare mer rasisme osv Endret 25. juli av Majer Oppklaring 2
Stor pike Skrevet 25. juli #19 Skrevet 25. juli De er da vel folk de som andre. Ja, det er nok av malakas, men det er da skikkelige folk også. Kos deg med ferieflørten. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli Men, altså hva ble deres relasjon? småprat i baren, eller gjorde dere andre ting sammen? Hvor lenge? Hvorfor ikke snakke med hverandre? Av trådene her på KG så kan man tro at folk ikke kommuniserer med hverandre, er det sånn nå for tiden? Kjenner mange som har møtt partneren sin på ferie, inkludert meg selv. Må ikke være lykkejegere fordi. Mange trodde sikkert det om mannen min, men han er faktisk lykkeligere i sitt hjemland, til tross for at det scorer langt lavere på det meste sammenlignet med Norge. Alle vil faktisk ikke til Norge. Anonymkode: fd89f...168 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå