AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Vi har en 5 åring som kommer klissvåt hjem, og jeg har enda ikke klart å finne regntøy som holder han tørr. Har dere forslag til regntøy som faktisk holder en aktiv 5 åring tørr? Vi har prøvd regntøy fra både Reima og Reflex, så kjøpte vi noe i Sverige som jeg ikke husker navnet på, Swedemount eller noe sånt. Hva anbefaler dere? Anonymkode: 62cfd...8f4
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Kattnakken og HH synes jeg er bra. Anonymkode: cf7b6...541 2
Lola8876 Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Kattnakken! Ganske dyrt, men utrolig slitesterkt. Kan kjøpe brukt og selge igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Kattnakken. Det er det aller beste. Anonymkode: e2ad1...996 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Lola8876 skrev (20 minutter siden): Kattnakken! Ganske dyrt, men utrolig slitesterkt. Kan kjøpe brukt og selge igjen. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kattnakken. Det er det aller beste. Anonymkode: e2ad1...996 Men det er så dyrt! 1000kr for ett regnsett! Anonymkode: 62cfd...8f4
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Her brukes kattnakken plask i barnehagen og et billig et fra reflex som reserve. Kattnakken er utrolig bra. Anonymkode: f8b7c...c3c 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Når mine var små kjøpte vi Helly Hansen til dem
TheLegendBellaGoth Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Når mine var små kjøpte vi Helly Hansen til dem
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en 5 åring som kommer klissvåt hjem, og jeg har enda ikke klart å finne regntøy som holder han tørr. Har dere forslag til regntøy som faktisk holder en aktiv 5 åring tørr? Vi har prøvd regntøy fra både Reima og Reflex, så kjøpte vi noe i Sverige som jeg ikke husker navnet på, Swedemount eller noe sånt. Hva anbefaler dere? Anonymkode: 62cfd...8f4 Hvordan leker dette barnet da? Ligger hen langflat i sølepyttene? Da holder ikke noe regntøy vannet ute. Hen bør vel ha vade bukser? Anonymkode: 33e67...6d7
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli Kattnakken er verdt hver ei krone. Har barn som har vært som svamper, fisk, havfrue og hva enn som trives best i vann fra barnehagen og langt ut i mellomtrinnet. Finnes virkelig ikke noe tilsvarende merke som holder de like tørre. Dyrt, men bra! Vurderer å kjøpe til meg selv også. Har kjøpt både nytt og via Facebook/finn/tise, like fornøyd. Selger det videre selv også så lenge det er helt og pent. Anonymkode: 1aa9a...9e6 1
pippeli Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli Kattnakken selges til halv pris på Finn og Tise og kan selges igjen til samme pris omtrent! 😀 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Stormberg har vi brukt i alle år Anonymkode: c8cd0...5ae
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli Kattnakken og Didriksons Anonymkode: a8275...471 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Katnakken. Pleier kjøpe det dyreste, men kjøpte den rimeligere modellen på salg til yngste som er 3 (leste ikke godt nok), men det holdt henne tørr selv om hun bader i sølepytter. Selges masse som er pent brukt, solgte nettopp selv etter datteren min til 400 kr. Anonymkode: 2e209...9d7
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Lindesnes fra Barnas hus. Samme vannsøyle og slitestyrke som Kattnakken, men fås ofte på tilbud til en vesentlig lavere pris. Anonymkode: ecb66...889 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå