AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Er snakk om Jotun Lady-maling også klarte jeg å søle litt i kjøkkenvasken. Har gnikket med rødsprit uten resultat. Noe annet som kan brukes? Jeg har visning på søndag så er litt stresset. Anonymkode: 0780e...7dc
Slarti Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Jotun Lady er vel Vannbasert? Så såpe og vann om den ikke er tørket. Er den tørket selger dem malingsfjernere på malingsforhandlere. Dra til en faghandler og be om hjelp. Ikke hør på svada her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Whitesprit? Anonymkode: e157f...a17 kan ødelegge emaljen i vasken. Anonymkode: d39fa...c15
K.B. Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er snakk om Jotun Lady-maling også klarte jeg å søle litt i kjøkkenvasken. Har gnikket med rødsprit uten resultat. Noe annet som kan brukes? Jeg har visning på søndag så er litt stresset. Anonymkode: 0780e...7dc Varm vann...
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Da jeg gjorde det brukte jeg litt neglelakkfjerner. Det tok malingsflekkene. Anonymkode: 0b020...afa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå