AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Usikker på kategori, men… Var hos fysioterapeut i dag, andre timen der. De har en policy om å ta av sko i resepsjonen, som alle følger. I dag var det varmt, og uten å legge noe særlig tanke i det tok jeg på sandaler da jeg dro… Vel framme slo det meg at jeg da ville ende opp med å gå barbeint rundt inne på klinikken 🙈 Jeg ble skikkelig stresset av dette, jeg synes generelt sosiale situasjoner er litt vanskelig, og aner ikke om dette var innafor eller ikke? Det føltes enda mer feil å beholde sandalene på, når alle andre tok av skoene. Så jeg gikk rundt barbeint 😬 Fikk ingen reaksjoner på det så vidt jeg fikk med meg. Men neste gang tar jeg med sokker i veska som jeg kan ha på inne. Anonymkode: bce29...cf1 1
Snuppiluppi84 Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Jeg syns det er ekkelt. Tar alltid med sokker jeg tar på meg hvis jeg ikke har sokker i skoene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Var ingen problem hos min. mange som gikk uten der. Anonymkode: c9929...580
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Du svarte egentlig selv. Nei, og gå rundt barbeint er ikke ok, så ta med sokker neste gang. Ikke noe og stresse for, gjort er gjort. Anonymkode: 11fbb...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Usikker på kategori, men… Var hos fysioterapeut i dag, andre timen der. De har en policy om å ta av sko i resepsjonen, som alle følger. I dag var det varmt, og uten å legge noe særlig tanke i det tok jeg på sandaler da jeg dro… Vel framme slo det meg at jeg da ville ende opp med å gå barbeint rundt inne på klinikken 🙈 Jeg ble skikkelig stresset av dette, jeg synes generelt sosiale situasjoner er litt vanskelig, og aner ikke om dette var innafor eller ikke? Det føltes enda mer feil å beholde sandalene på, når alle andre tok av skoene. Så jeg gikk rundt barbeint 😬 Fikk ingen reaksjoner på det så vidt jeg fikk med meg. Men neste gang tar jeg med sokker i veska som jeg kan ha på inne. Anonymkode: bce29...cf1 Man går ikke barbeint andre steder enn hjemme hos seg selv, innendørs. Alle fysioterapi klinikker ber om at skoene taes av. Vi som går ofte til fysio, tar med oss tynne bomull sokker når vi går barbeint i skoene. Dette passer selv småskolebarnet på at hen må ha med seg i tillegg til laken og egen pute. Anonymkode: c57d8...3c6 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ingen problem hos min. mange som gikk uten der. Anonymkode: c9929...580 Og der har du problemet. Ikke rart fotsopp florerer og bra man begynner og bli strengere på dette i Norge. En ting er at du har friske føtter selv, men nå vet ingen av de mange som gikk uten sokker der om de / dere er smittet eller ikke og drar det videre. føtter, og svette føtter er ekkelt uansett. Useriøst sted . Anonymkode: 11fbb...b9d 1
cecily Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Sokker er nok best, men at du ikke kom på det nå i varmen er ikke rart. Det har garantert skjedd før med andre også 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): føtter, og svette føtter er ekkelt uansett. snakk for deg selv. Føtter er ikke ekkelt. Men svette sokker er helt for jævlig. Kan fint få fotsopp om alle bruker sokker også, men mindre det er helt tette plast-sokker som holder svetten inne. Så oftere spor i linoleumen etter folk med sokker på, en folk uten. Mindre klamt uten sokker en sokker som holder på svetten og svineriet Anonymkode: c9929...580
Teardrop Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli Hadde sandaler på sist jeg hadde behandlig, men hadde med meg et par sokker som jeg tok på. Ekkelt å gå barfot på offentlige steder. Æsj! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå