Jegkjedermeg Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli sigrid106 skrev (1 time siden): Hva slags farge på neglelakken bruker nå om sommeren? Ingen, finest med helt naturlige negler i min personlige mening.
Capazitet Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli (endret) Denne brukte eg sist: Lyko Endless Summer By Lyko Summer Splash Nail Polish Endless Summer 040 | lyko.com Endret 25. juli av Capazitet 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Knallrød først, byttet til lys lilla i dag. Anonymkode: af619...6f3 1
Blingblingtahei Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Gul, nå er de i en mørk matt nude farge rett og slett fordi den holder lenge og syntes ikke så godt om det er skavanker. Jobber på et verksted og har ofte hendene under bilen, greit med noe varig.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Turkis og gul, eller orange 😁 Anonymkode: 0c893...516 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Jeg gikk for en Lychee-rosa med shimmer i ☺️ Anonymkode: 75048...99f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Har en brun jeg liker, matcher øynene mine. Bruker den til alle årstider egentlig Anonymkode: 82fed...b11
Stor pike Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Blå turkis fra Expressie. Har forsøkt med en blek rosa fra samme. Den er nydelig, men ikke meg, så den går av etter to dager, og turkis kommer på igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli Bruker kun blank eller en med svakt rosaskjær eller svakt nude. På tåneglene har jeg mørk rød eller mørk lilla. Anonymkode: 705b2...740
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Liker mørk rosa til dyp lilla/vin rød på tærne. Rosa, men gjerne varm/gammelrosa, lys rosa, ikke helt rosa😅 til burgunder på fingrene. Har du prøvd GeliQ? De har mange fine. Blant annet margarita craving, cheeky cherry, bahamas dreams, paradise found!, osv. Anonymkode: c3956...945
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli Rødoransje, korall og neonrosa så langt. Går for knall grønn, nesten neon, neste runde. Synes det er innafor med litt kraftigere og mer leken fargebruk om sommeren😊 Gjør meg glad. Så får mer duse farger og skimmerlakk vente til en mørkere årstid. Rødoransje er vel egentlig min go to året rundt, så litt vanskelig er det å velge den bort. Anonymkode: 020f6...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Har lilla magnetlakk nå, skal endre til hvite negler med albumene til Ed Sheeran imorgen 💃 Anonymkode: 07df5...030
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Skrevet 26. juli Knall lilla nå. Skal bytte til grønn. Er konservativ i fargevalget resten av året, men på sommeren leker jeg meg 🙂. Lange, naturlige negler. Anonymkode: 0ab17...14a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli Så langt i sommer har jeg brukt dyp rosa, rød-orange, og lys rosa. Akkurat nå har jeg milky (transparent hvit). Er også glad i nøytrale metall-farger mot solbrun hud. De sitter også ekstra godt når det er bading og sol. Anonymkode: 16156...1f2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli Varierer veldig, men har brukt mest lyseblå, lyserosa og lilla i ulike varianter😊 Synes også gull gjør seg mot solbrun hud, så blitt litt av den også. Anonymkode: 28865...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå