Gå til innhold

Onanering uten vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd, det er drit kjedelig og får ingenting ut av det. Gjør jeg noe feil? Kjøpte meg vibrator og for første gang fikk jeg noe ut av det. Og fikk orgasme av stimulering av klitoris på «egenhånd» ved siden av å få orgasme av å bli slikket av noen. Gjør jeg noe feil? Er det slik at noen må ha vibrator? Syns det krever for mye å gjøre det uten noe utstyr og blir kjedelig. Noen tanker? 

Anonymkode: 43a56...f27

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er enig, kjedelig og tamt uten vibrator.

Anonymkode: 626dc...51c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg onanerer stort sett bare med fingre. Har masse leker, og de vibrerende er de siste jeg bruker.

Tenk så fint at vi er forskjellige 😄 

Anonymkode: fd952...e3d

• Liker 3
Skrevet

Ingen tanker utover at du opplever nytten og gleden av det en vibrator er laget for.

Selv får jeg enkelt og raskt orgasme uten noe leketøy, men orgasmene jeg får med et godt leketøy er selvfølgelig mer intense. Det er fysiologisk umulig å stimulere like bra uten 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 12b9d...a54

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen tanker utover at du opplever nytten og gleden av det en vibrator er laget for.

Selv får jeg enkelt og raskt orgasme uten noe leketøy, men orgasmene jeg får med et godt leketøy er selvfølgelig mer intense. Det er fysiologisk umulig å stimulere like bra uten 💁🏼‍♀️

Ergo bedre en mann? 

Anonymkode: 0af73...fe0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ergo bedre en mann? 

Vel, er i alle fall garantert orgasme ila veldig kort tid om det var målet...

Anonymkode: 2c835...1dc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, er i alle fall garantert orgasme ila veldig kort tid om det var målet...

Anonymkode: 2c835...1dc

Slipper å ligge rundt da, risiko med det også. Pluss ikke noe mål å være "hvermannsen sin høne"

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får faktisk bedre orgsmer uten vibrator, men klarer ikke komme uten dildo/noe i kjeden. Om jeg har sex kommer jeg bare med vibrator. 

Anonymkode: 66dcd...e81

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ergo bedre en mann? 

Om hva da er bedre enn en mann?

Jeg sammenligner ikke sex med en mann, med onani. Det er to veldig forskjellige ting. Jeg får mye glede ut av sex med en mann, som jeg ikke får ved å onanere.

Men om du lurer på om et godt leketøy kan gi mer intense orgasmer en hva en mann kan? Så er svaret åpenbart ja. Samtidig er det jo ingen ting i veien for at en mann kan bruke gode leketøy på/med partner når man har sex💁🏼‍♀️ 

Mannen min elsker å bruke leketøy på meg. Han syntes det er veldig gøy og tennende. De mest intense orgasmene jeg har hatt, har jeg hatt nettop når mannen min har brukt leketøy på meg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slipper å ligge rundt da, risiko med det også. Pluss ikke noe mål å være "hvermannsen sin høne"

Tenker at det ikke er noe problem å ligge rundt om man ønsker det. Er opp til hver enkelt. Slutt å påføre kvinner skam for å ha sex, når menn gjør dette hele tiden. Blir litt vel dobbeltmoralsk i 2025. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får faktisk bedre orgsmer uten vibrator, men klarer ikke komme uten dildo/noe i kjeden. Om jeg har sex kommer jeg bare med vibrator. 

Jeg er egentlig motsatt. Å ha noe inne i meg (penis, leketøy etc), er bare forstyrrende. Jeg kan få orgasme da også, men da er den aldri like sterk/god som når jeg ikke har noe inne i meg.

Unntaket er når mannen min forsiktig stimulerer med en finger i/rundt kjedeåpningen. Men noe særlig større der inne, gjør bare at sammentrekningene på langt nær blir like sterke.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ergo bedre en mann? 

Hva har dette innlegget med menn å gjøre? Det handler om onanering og sist jeg sjekket foregår onani på egenhånd. Lag din egen tråd om du lurer på om onani er bedre for kvinner enn å ha sex med menn

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får desidert best orgasme med finger. Synes det er ubehagelig med vibrator. Men jeg har en liten, veldig følsom klitoris, og den forsvinner blir det for hardhendt. Man må være veldig forsiktig i starten.

Anonymkode: 3b0bf...52b

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skjeden* 😂

Hører du ikke "S" SSSSSSSSKJEDEN. 😉

Anonymkode: 567ae...c5e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg får desidert best orgasme med finger. Synes det er ubehagelig med vibrator.

Anonymkode: 3b0bf...52b

Samme her. 

Anonymkode: cba6a...2db

Skrevet

Det sitter i hodet ditt, Ts. Når du sier at "det er kjedelig", så er det fordi du selv med egne tanker og fantasi greier å gjøre det tennende nok. Det er en treningssak.

Anonymkode: 64595...6e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

For noen år siden sa 

Statsministern :

Hver MANN sin HØNE

Skratter..

M@ster.

Skrevet

Det var Lars Sponheim som sa det. Han var vel ikke statsminister. 

• Liker 3
Skrevet
Stor pike skrev (2 minutter siden):

Det var Lars Sponheim som sa det. Han var vel ikke statsminister. 

Jupp Stemmer det ....

Bra noen er oppegående.....

M@ster.

Skrevet

Onanerer aldri med noe annet enn fingrene, vibratorbruk gjør noe med følsomheten min som jeg ikke liker. Synes ikke det er kjedelig med kun fingre.

Anonymkode: 09c1f...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...