AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg fikk dratt hunden min opp til meg i refleks, den store hunden knurret og glefset. Eier ropte på den, kom her. Ikke en liten unnskyldning fikk jeg en gang. Hva faen feiler slike eiere, som ikke har kontroll på hunden sin? Jeg og min hund var til og med på andre siden av veien. Anonymkode: 17aa3...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Min hund kom ikke overens med en annen hund i gata her. Hver gang han stakk av. For det gjorde han hver sommer så dro han rett til oss. Det ble umulig for oss å sitte ut om sommeren og ha med oss hunden ut i hagen. Han var en terrier. Han hang seg i nakken på hunden min. Jeg var ikke hjemme. Fikk ikke et jævla unnskyldning om det. Han sa bare neste gang vi møtt på dem kanskje dem ikke skal hilse på hverandre. Nei sier du det. Jeg er ikke så spesielt glad i naboen for å si det slik. Anonymkode: 1b87d...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Naboen her har en boerboel, den gikk til angrep på vår belgiske fårehund og kastet den rundt som en filledukke - vi gikk på andre siden av veien med gangvei mellom i tillegg, eieren var opptatt med mobilen i følge veterinæren var det ren og skjær flaks at ikke vår hund døde av skadene i hodet og fikk varig med av skadene bak på hoftene samt flere bittskader ellers. De var mer bekymret for sin egen hund enn vår.. Siden vår hund overlevde henla politiet saken og vi må leve med denne hunden som nærmeste nabo og med traumene fra dette på vår hund.. Anonymkode: 2d996...62a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Alle hater små hunder. Det er ikke noe nytt. Anonymkode: 38fd5...91a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Små hunder er veldig irriterende spør du meg. Anonymkode: f1f2d...c7d
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Små hunder er veldig irriterende spør du meg. Anonymkode: f1f2d...c7d Min hund gikk bare stille og rolig og snuste i bakken. Anonymkode: 17aa3...ad3
Rhodiola Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Tråden er ryddet for avsporing, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, latterliggjøring og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå