AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Bruker dere noe eget bilbelte som gravide? Har sett de, men jeg trodde det var ok å legge beltet under magen? Anonymkode: ab026...d0e
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Det er unødvendig. Bruk det gjerne om det gjør det mer komfortabelt for deg, men det er ikke noe man må ha for sikkerheten. Anonymkode: a92b6...db6 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Bruker dere noe eget bilbelte som gravide? Har sett de, men jeg trodde det var ok å legge beltet under magen? Anonymkode: ab026...d0e De gravidbeltene er ikke tilstrekkelig testet i forhold til sikkerhet og kan faktisk føre til større skade i en kollisjon. Bruk heller vanlig bilbelte og plasser det godt under magen, over hoftene 😊 Anonymkode: 377a2...d64 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Helt vanlig bilbelte funker fjell Anonymkode: 02fc3...99b 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Brukte bare vanlig bilbelte med begge mine. Gravidbeltene er ikke testet, naturligvis (hvordan skulle det foregått på en etisk måte?). Anonymkode: 1f0f9...8f2
Yoshi Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli jepp. Bruker bilbelte som drar beltet nedover så det ikke ligger over magen eller sklir oppover. Det er mye mer behagelig å bruke det da jeg ikke takler at noe presser på magen. Det er et rent komfort-produkt, men absolutt noe jeg selv synes var verdt det. (Spesielt siden mannen betalte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå