AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg vet ikke hvorfor den første tråden er stengt for svar, jeg kom på den i dag fordi naboene mine gjør rare ting igjen 😆 så da starter jeg en del to. Originalen: Naboen over veien er veldig ivrig på å spyle plattingen og jorda foran huset i det siste. Hun kan holde på i timesvis. Det er ikke for å vanne planter, hun har ikke noe bed eller noe. Et par krukker, og ellers platting av brostein og en gressflekk som er 50% ugress. Danner seg store dammer foran huset hennes 😅 En annen nabo har en rar natt-vane som har holdt på i flere år (jeg har insomnia og er våken på natta ganske ofte, derfor jeg får det med meg). Han kjører avgående midt på natta, er borte 20-45 minutter, og kommer hjem igjen. Ofte 2-3 ganger per natt. Han har ikke noen spesifikk firmabil, og såvidt meg bekjent jobber han på en bruktbutikk, ikke det som har mest nattarbeid akkurat. Anonymkode: a79fa...589 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Hmm så rart at jeg ikke får linket til den originale tråden! Det var dumt, det er mye morsomt der. Anonymkode: a79fa...589
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Ungkaren i naboleiligheten spiller en sang på repeat flere ganger i uken og plutselig kan man høre en stønnelyd 😂🫣 Har soverom vegg i vegg. Anonymkode: 02f4b...523 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Har en nabo (bor i blokk) som går tur med den lille hunden sin i barnevogn. Og en annen nabo tørker kun undertøyet sitt på balkongen i et sånn liten "lysekrone" stativ. Anonymkode: b9c9f...412 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Naboinnen «klipper» gresset på eneboligen med kantklipper to ganger i året. Har kjøpt seg robot, men den stopper. Bruker masse tid på å plante i krukker og fikse i hagen, men gresset vokser i fri flyt. Velstelt, men helt jungel.. Anonymkode: 45185...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor den første tråden er stengt for svar, jeg kom på den i dag fordi naboene mine gjør rare ting igjen 😆 så da starter jeg en del to. Originalen: Naboen over veien er veldig ivrig på å spyle plattingen og jorda foran huset i det siste. Hun kan holde på i timesvis. Det er ikke for å vanne planter, hun har ikke noe bed eller noe. Et par krukker, og ellers platting av brostein og en gressflekk som er 50% ugress. Danner seg store dammer foran huset hennes 😅 En annen nabo har en rar natt-vane som har holdt på i flere år (jeg har insomnia og er våken på natta ganske ofte, derfor jeg får det med meg). Han kjører avgående midt på natta, er borte 20-45 minutter, og kommer hjem igjen. Ofte 2-3 ganger per natt. Han har ikke noen spesifikk firmabil, og såvidt meg bekjent jobber han på en bruktbutikk, ikke det som har mest nattarbeid akkurat. Anonymkode: a79fa...589 Rare ting naboene dine gjør Anonymkode: 822f2...da6
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Rare ting naboene dine gjør Anonymkode: 822f2...da6 Takk! Anonymkode: a79fa...589
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Jeg kan dele det rare som naboene mine ser. Jeg plukker mose for hånd, som er en meningsløs sakte øvelse som egentlig bare lager hull i plenen, og i hvert fall ikke gjør en forskjell. Anonymkode: bb5d2...e29 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli Min nabo sitter utenfor leiligheten sin og snakker med seg selv til alle døgnets tider. Han graver også i plenen uten mål og mening. Han er blitt kastet ut av leiligheten utallige ganger (kommunal bolig) men har fått flytte inn hver eneste gang, dette grunnet at brannvesenet har stengt leiligheten hans pga tilstanden innendørs… En annen nabo jobber i hagen sin, han har åpenbart utallige planer og prosjekter men absolutt ingen av dem blir ferdig. Anonymkode: de9a8...7da 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli Min nabo rapper naboenes stiger titt og ofte da hun må inn i leiligheten sin i 2.etasje. Har sett henne dingle i stige flere ganger, og bare ventet på at hun skal ramle ned. Hun er narkoman og ikke helt stødig. Nå har alle naboer låst inn stigene sine, så vet ikke hva hun vil finne på nå for å komme seg inn. Politiet er hos henne titt og ofte. En annen nabo i samme hus, han bor i 1. etasje og har søppeldunkene rett under stuevinduet sitt. Har sett flere ganger at han åpner vinduet, stikker ut et moppeskaft for å åpne søppeldunkene før han kaster søpla ut av vinduet og rett i søppeldunkene. Så ut med moppeskaftet igjen for å lukke søppeldunkene. Det er ca 10 meter å gå fra inngangsdøren hans til søppeldunkene. Anonymkode: 822f2...da6 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli Naboen min bærer hunden sin under armen når han går tur med den. Og setter den ned for å tisse og bæsje litt borti gata. Og så går han hjem igjen, fortsatt med hund under armen. Anonymkode: a49fd...947 7 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli Naboen min gamer hele natta, jeg hører han skrike og banne med vindåpent vindu året rundt, og to ganger har det kommet tastatur flyvende ut gjennom vinduet. 😅 værste av alt er at han er student, ser han kjører avgårde i åtte tiden på mårran. Ser han aldri på ettermiddager eller tidlig kveld, er vel da han sover sikkert. 😅 Anonymkode: 90015...264 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #13 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor den første tråden er stengt for svar, jeg kom på den i dag fordi naboene mine gjør rare ting igjen 😆 så da starter jeg en del to. Originalen: Naboen over veien er veldig ivrig på å spyle plattingen og jorda foran huset i det siste. Hun kan holde på i timesvis. Det er ikke for å vanne planter, hun har ikke noe bed eller noe. Et par krukker, og ellers platting av brostein og en gressflekk som er 50% ugress. Danner seg store dammer foran huset hennes 😅 En annen nabo har en rar natt-vane som har holdt på i flere år (jeg har insomnia og er våken på natta ganske ofte, derfor jeg får det med meg). Han kjører avgående midt på natta, er borte 20-45 minutter, og kommer hjem igjen. Ofte 2-3 ganger per natt. Han har ikke noen spesifikk firmabil, og såvidt meg bekjent jobber han på en bruktbutikk, ikke det som har mest nattarbeid akkurat. Anonymkode: a79fa...589 Tipper hun vanner for å kjøle ned uteområdet. Vi "vanner" verandaen på de varmeste dagene da det er umulig å være der ute da. Anonymkode: 4b08f...87c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #14 Skrevet 24. juli Igår sto det en tralle fra ikea utenfor hagen til naboen. Fra før av står det to lenestoler i hagen deres. Den ene har stått der en stund og den ene ble satt der i løpet av våren. Og ikke har de klipt plenen siden de flyttet inn dit. Lista er lang over ting den naboen gjør. Anonymkode: 4871d...475 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #15 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor den første tråden er stengt for svar, jeg kom på den i dag fordi naboene mine gjør rare ting igjen 😆 så da starter jeg en del to. Originalen: Naboen over veien er veldig ivrig på å spyle plattingen og jorda foran huset i det siste. Hun kan holde på i timesvis. Det er ikke for å vanne planter, hun har ikke noe bed eller noe. Et par krukker, og ellers platting av brostein og en gressflekk som er 50% ugress. Danner seg store dammer foran huset hennes 😅 En annen nabo har en rar natt-vane som har holdt på i flere år (jeg har insomnia og er våken på natta ganske ofte, derfor jeg får det med meg). Han kjører avgående midt på natta, er borte 20-45 minutter, og kommer hjem igjen. Ofte 2-3 ganger per natt. Han har ikke noen spesifikk firmabil, og såvidt meg bekjent jobber han på en bruktbutikk, ikke det som har mest nattarbeid akkurat. Anonymkode: a79fa...589 Han kan ha insomnia han også? Anonymkode: f5259...885 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #16 Skrevet 24. juli Jeg har to rare naboer. Nr 1 kjører forbi for å se hva vi gjør så fort vi bygger noe eller gjør noe i garasjen. Nr 2, løper ut og gir wow, oi, nei dette var no kommentaren så fort barna får seg en ny ball eller leke Anonymkode: 0d6f5...d75 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #17 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tipper hun vanner for å kjøle ned uteområdet. Vi "vanner" verandaen på de varmeste dagene da det er umulig å være der ute da. Anonymkode: 4b08f...87c Men hun gjør det så seint på kvelden, hun hadde akkurat satt igang når jeg startet denne tråden, var det som fikk meg til å leite etter den gamle tråden 😂 Her om dagen var det fra åtte på kvelden til halv elleve. Uteplassen hennes er i skyggen fra firetida. Og dama er i åttiåra! AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han kan ha insomnia han også? Anonymkode: f5259...885 Såklart! Jeg bare stusser på hva han gjør på disse kjøreturene. Det er en småbarnspappa med en dagtidsjobb. Og det er omtrent hver eneste natt i sommerhalvåret hvertfall (har ikke vinduet åpent på vinteren, så da hører jeg ikke porten og vet ikke om han gjør det da også) Anonymkode: a79fa...589 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #18 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Naboen min bærer hunden sin under armen når han går tur med den. Og setter den ned for å tisse og bæsje litt borti gata. Og så går han hjem igjen, fortsatt med hund under armen. Anonymkode: a49fd...947 Høres ut som når mannen min har hunden på tur😅 Hunden vår hater å gå tur på asfalt/i nabolaget. Når jeg går tur med hunden tar jeg den med på skogsstier, og da er det full Duracell-kanin overalt, men mannen tar hunden bare rett bort i veien. Blir mer bæring enn gåing😆😅 Anonymkode: 5325d...bce 1 1
Seff Skrevet 25. juli #19 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men hun gjør det så seint på kvelden, hun hadde akkurat satt igang når jeg startet denne tråden, var det som fikk meg til å leite etter den gamle tråden 😂 Her om dagen var det fra åtte på kvelden til halv elleve. Uteplassen hennes er i skyggen fra firetida. Og dama er i åttiåra! Såklart! Jeg bare stusser på hva han gjør på disse kjøreturene. Det er en småbarnspappa med en dagtidsjobb. Og det er omtrent hver eneste natt i sommerhalvåret hvertfall (har ikke vinduet åpent på vinteren, så da hører jeg ikke porten og vet ikke om han gjør det da også) Anonymkode: a79fa...589 Spyler hun den ren, kanskje? Og han med kjøringen, kan det være at han kjører et barn for å få det til å sovne? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli Hilser ikke. Kjenner de ikke, så ikke noe uvennskap. Rare folk Anonymkode: 8ab20...7f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå