AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Overgangsalder, lavts stoffskifte...voksen dame. Barna har flyttet ut, men er hjemme på ferie. De er flinke å hjelpe til. MEN jeg har så mye jeg har lyst å gjør som feks : rydde og organisere i kjelleren, male gangen, gå en liten tur hver dag, holde på i hagen ( mest plikt), bake o.l. det er så utrolig til et ork. Jeg er overvektig og går stadig oppover, så det gjør det ikke enklere. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre for at det skal bedre seg. Jeg går på hormonmedisin, det hjelper på nedstemthet. Har bikka 50, men da jeg var 40 kunne jeg gå tur, bake brød, handle osv på en dag....nå blir jeg sliten av ingenting. Noen tips? Anonymkode: a9d1d...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Gå ned i vekt er antagelig 1. tips. Og snakk med legen din. Anonymkode: 35035...d06 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå ned i vekt er antagelig 1. tips. Og snakk med legen din. Anonymkode: 35035...d06 Hjelpe hormonmedisin for vektnedgang? Anonymkode: ac14f...d61
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Latskap avler latskap. Du må rett og slett ta deg sammen. Du MÅ trene, og du MÅ spise sunt. Du kan ikke slappe av før alt du må gjøre er gjennomført. Nå sitter du å tillater deg selv å forfalle. Anonymkode: df6e5...6be 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Overgangsalder, lavts stoffskifte...voksen dame. Barna har flyttet ut, men er hjemme på ferie. De er flinke å hjelpe til. MEN jeg har så mye jeg har lyst å gjør som feks : rydde og organisere i kjelleren, male gangen, gå en liten tur hver dag, holde på i hagen ( mest plikt), bake o.l. det er så utrolig til et ork. Jeg er overvektig og går stadig oppover, så det gjør det ikke enklere. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre for at det skal bedre seg. Jeg går på hormonmedisin, det hjelper på nedstemthet. Har bikka 50, men da jeg var 40 kunne jeg gå tur, bake brød, handle osv på en dag....nå blir jeg sliten av ingenting. Noen tips? Anonymkode: a9d1d...3c3 Hvilke hormonpreparat? Går du på syntetisk så prøv å bytt over til bioidentisk. Både østrogen og utrogestan. Man kan også prøve testosteron. Anonymkode: 6b6c8...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Det høres ikke ut som at stoffskiftet er riktig behandlet? Anonymkode: c8ecc...587 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Løft vekter. Kutt ut pasta, ris, sukker og mat med tilsetningsstoffer i. Spis ren og sunn mat. Gå tur hver dag. Anonymkode: 03bcc...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå