Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mange på snaplista mi, men nok til at jeg syns det er litt slitsomt. Når det er ferietid er det akkurat som noen tar helt av, de filmer ALT. Hva de gjør på , lage til mat, videofilmer hvordan det ser ut osv osv. Syns det blir litt krampeaktig...jeg også gjør mye gøy, men gidder ikke legge ut alt. Det er akkurat som de ikke har gjort det hvis det ikke blir lagt ut....Hva er greia egentlig? Dette er venner som jeg møter noen ganger i året, vi har gode forhold. Men når det blir ferietid blir det voldsom skryting...jeg er ikke misunnelig, så det trenger du ikke skrive noe om. Jeg vare lurer på om folk egentlig har det bra...eller om de kompenserer med dette. Hva tenker du?

Anonymkode: c171a...f31

Skrevet

Jeg tenker at jeg liker det :) Gøy å se hva andre driver med i ferien, se bilder og små snutter. Det er virkelig ikke noe som plager meg, tvert i mot :)

Anonymkode: 18c2a...af0

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at du virker veldig dømmende og negativ ovenfor folk. Får det deg til å føle deg bedre?

Folk har endelig ferie, de koser seg og slapper av og vil dele det. Forstår det veldig godt. Hvorfor er det "skryt" å dele at man har det bra og koser seg?

Anonymkode: c5c83...6ef

• Hjerte 2
Skrevet

Du får skru av varslinger på snap da eller slette folk derfra. Så får du være i fred så mye du vil, kanskje også etter ferien.

Anonymkode: b65b3...a81

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor oppfatter du det som skryting? Jeg synes det er så spesielt med sånne som oppfatter alt alle andre deler som skryting. Det du beskriver, er jo bare vanlige ting. En ting er å synes det kanskje ikke er så interessant, men å kalle det skryting? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så alt som deles er skryt akkurat i ferien men ellerrs er det ikke? 

Anonymkode: 81cb0...016

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg opplever det som at alle er lykkelige, og ønsker å dele lykken med sine nærmeste. Jeg elsker alle de fine øyeblikkene jeg får være en del av. 

Det er så merkelig å anta at noen lever sitt liv for andre.. For det tror jeg utrolig få mennesker gidder. Hva skal det gi? 

Anonymkode: bf63c...ee5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke mange på snaplista mi, men nok til at jeg syns det er litt slitsomt. Når det er ferietid er det akkurat som noen tar helt av, de filmer ALT. Hva de gjør på , lage til mat, videofilmer hvordan det ser ut osv osv. Syns det blir litt krampeaktig...jeg også gjør mye gøy, men gidder ikke legge ut alt. Det er akkurat som de ikke har gjort det hvis det ikke blir lagt ut....Hva er greia egentlig? Dette er venner som jeg møter noen ganger i året, vi har gode forhold. Men når det blir ferietid blir det voldsom skryting...jeg er ikke misunnelig, så det trenger du ikke skrive noe om. Jeg vare lurer på om folk egentlig har det bra...eller om de kompenserer med dette. Hva tenker du?

Anonymkode: c171a...f31

Jeg synes det er hyggelig å se hva venner holder på med, ser ikke på dette som skryt. Facebook var jo sånn før, da kunne man se hva venner holdt på med, nå er FB bare reklame 

Anonymkode: 61efd...8fb

• Liker 2
Skrevet

Og da svarer jeg,: hva er feil med å skryte?Det er lov å være stolt og glad for det man er med på og driver med. Bare Janteloven som gjør at folk ser ned på de som tør å snakke seg selv og sitt opp. 

Anonymkode: d3ab9...dab

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det er kjekt å se fine bilder fra ferier på Instagram, men snap har jeg ikke mer, rett og slett fordi det ble for masete for meg. Jeg er ikke så veldig interessert i flere daglige oppdateringer om bagateller, være seg hverdag eller ferie.

Anonymkode: 6a645...616

• Liker 2
Skrevet

Det er vel naturlig at man deler mer i ferien, fordi da gjør man jo gjerne litt mer spennende ting enn til vanlig. Å dele at man sitter på kontoret, følger barn på trening og lager kjøttkaker til middag er jo ikke noe å legge ut akkurat. 

Anonymkode: 15766...d7a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt delt. Noen legger ut på story, og da trenger man jo ikke gå inn å se. Andre sender det til meg/grupper og der kan det bli alvorlig i overkant fra enkelte. Jeg tenker det er helt greit å dele ett bilde av selv og mann/barn, bilde av en utsikt, en spesiell matrett eller noe morsomt som skjer. Men når det kommer lange videoer av unger jeg ikke kjenner som gjør noe «morsomt», tyve skrytebilder om dagen, bilder som åpenbart bare deles for å vise hvor vellykket og heldig man er så blir syns jeg det vitner om manglende antenner. Jeg tenker også at når man til stadighet sender skrytebilder i grupper der det er folk som tilbringer ferien alene og ikke har råd til å reise masse, så er man korttenkt i oppførselen sin. 

Anonymkode: c0d62...a82

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å se snapper fra diverse reisemål etc, men når jeg får den 15.snappen av ungen, så hopper jeg bare fint over (men tipper at noen som får den snappen av unger, syns det er spennende mens de syns snapp fra reiser er kjedelige..). 

Anonymkode: 5b464...752

Skrevet

Synest at snap story er litt masete enten det er ferie, mat eller konsert som kommer😆 Det er ganske likt hos alle. Er glad for at jeg ikke deler noe på some, er nok litt for privat av meg😎 Gleder meg til å høre fra de som ikke har delt noe i sommer, resten vet jeg jo alt om så der er det ikke noe å snakke om🙃

Anonymkode: 0726e...06b

Skrevet

Mye hyggeligere at folk deler snapper når de opplever noe nytt enn de satans hverdagssnappene folk spyr ut identiske av dag etter dag etter dag, f eks bilde av bikkja, trynet sitt, utsikten fra sofakroken, det samme HVER. JÆVLA. DAG. Virkelig hater sånne snapper.

Anonymkode: 5a9a1...9bb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor gidder du bruke din ferie på å se på andres på snap. Logg av!

Anonymkode: d21ad...769

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...