AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli F.eks, om din kone er tynn, str XS, og har små pupper, kan du tenne på kvinner som er mer Medium med kvinnelige former? Og rent typemessig mer følsom og kunstnerisk? (Partner saklig, fornuftig, mer plain.) Altså antar det... Eller har menn oftere en type? Opplever en gnist med en i utvidet vennekrets, men forstår det ikke helt. Jeg er veldig annerledes enn kona hans. Ser på oss to som svært ulike typer. Handler ikke på det. Mer nysgjerrig. Anonymkode: 6760e...d37
Snok1 Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Ja, selvsagt. Jeg tenner på vilt forskjellige ting. Hvis hun hadde inneholdt alt jeg tenner på ville hun vært verdens mest schizofrene person. Vi er veldig åpne på hva vi tenner på, og veldig trygge på egne og hverandres romantiske følelser. Null stress. 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Selvfølgelig kan man tenne på mange forskjellige utseender. Og husk at mange slett ikke blir sammen med drømmedama utseendemessig, men tar til takke med den de klarer å kapre. Anonymkode: 9b580...306 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Selvfølgelig. Jeg kan syntes «alt mulig» er seksuelt tiltrekkende jeg. Anonymkode: aadc4...1c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli For meg handler ikke tenning så mye om utseende. Det handler i stedet om hvordan kvinnen oppfører seg. Jeg tenner på henne dersom hun gir uttrykk for at hun vil ha meg, og da betyr det lite hvordan hun ser ut. Anonymkode: 5a8f7...de7 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Tenner på alle slags kropper bortsett fra anoreksi og fedme. Anonymkode: 3365d...e08 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): For meg handler ikke tenning så mye om utseende. Det handler i stedet om hvordan kvinnen oppfører seg. Jeg tenner på henne dersom hun gir uttrykk for at hun vil ha meg, og da betyr det lite hvordan hun ser ut. Anonymkode: 5a8f7...de7 Interessant. Og slik har jeg det også til en viss grad. Selv om utseende betyr noe og jeg kan trekkes mot visse trekk (solbrun hud, maskuline ansiktstrekk, noe mykt i blikket bl.a), blir jeg særlig trigget/tent når jeg føler meg begjært. Kombinasjonen av en viss mystikk, usikkerhet, blikk, noe jeg identifiserer meg med, og en følelse av noe i luften, kan vekke noe i hele kroppen. Anonymkode: 6760e...d37
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli I og med at de aller fleste ikke har en seksuelt attraktiv partner, og at hva som reelt sett er ansett som seksuelt attraktivt er ganske universelt og uniformt så er vel svaret på dette JA for sånn ca alle. De som påstår noe annet er moralister og lyver for seg selv for å dydsposere. Anonymkode: 1b0fc...7f4
Brunello Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I og med at de aller fleste ikke har en seksuelt attraktiv partner, og at hva som reelt sett er ansett som seksuelt attraktivt er ganske universelt og uniformt så er vel svaret på dette JA for sånn ca alle. De som påstår noe annet er moralister og lyver for seg selv for å dydsposere. Anonymkode: 1b0fc...7f4 Jeg er enig i konklusjonen din. Men folk har ganske mange forskjellige syn på hva som er seksuelt attraktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli Jeg er tykk, og antall menn som er i forhold med slank og samtidig ønsker å ha sex med meg er helt overveldende. Tror det handler om at de vil prøve ei tykk dame og samtidig tror jeg ikke får meg noe og er "lett bytte". Eller så har de en fetisj som de vil få prøvd ut. Det gjelder selvsagt ikke flertallet men har fått mange slike forespørsler. Anonymkode: 90688...563
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Helt ærlig, jeg ble sammen med dama fordi jeg visste hu var en god partner, ville blitt god mor for mine barn (noe hun er) samt hun bidrar godt til økonomien hjemme. Men jeg tenner ikke på henne, jeg er ikke seksuelt tiltrukket av henne. Jeg er ekstremt glad i henne og det er hun jeg vil ha, men jeg tenner på damer med former, store pupper, spretten rumpe, juicy lepper, gjerne litt mørke blikk, solbrent hud osv. Anonymkode: 8935a...f2a
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt ærlig, jeg ble sammen med dama fordi jeg visste hu var en god partner, ville blitt god mor for mine barn (noe hun er) samt hun bidrar godt til økonomien hjemme. Men jeg tenner ikke på henne, jeg er ikke seksuelt tiltrukket av henne. Jeg er ekstremt glad i henne og det er hun jeg vil ha, men jeg tenner på damer med former, store pupper, spretten rumpe, juicy lepper, gjerne litt mørke blikk, solbrent hud osv. Anonymkode: 8935a...f2a Solbrent hud? Som i rød? Eller mente du solbrun? Uansett herlig om noen tenner på solbrent hud 😄 Selv har jeg ganske lys hud og blir lett rød, før jeg etter lang tid blir bittelitt brun. Gøy hvis noen liker solbrent. Anonymkode: 6760e...d37 2 1
Erfarenmann Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Jeg er mest overrasket over at spørsmålet stilles. Selvfølgelig kan man like mer enn bare en type kvinner 1
Snok1 Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): I og med at de aller fleste ikke har en seksuelt attraktiv partner, og at hva som reelt sett er ansett som seksuelt attraktivt er ganske universelt og uniformt Forklar hva dette betyr. Jeg leser det slik at du mener du vet bedre enn alle andre hvor attraktive deres partner er (begge veier). Så tenker jeg at dette kan da ikke stemme. Lyst til å utdype? 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli Jeg er kvinne, men svarer likevel fordi jeg dor Et par dager siden hadde akkurat denne samtalen med min mann. Nå har vi vært gift lenge, men han har hatt sin andel damer før meg. Jeg har sett bilder av de alle og de er veldig ulike. én dame var tynn, full av tattooeringee og piercinger, kort sveis, stilen hennes var veldig rocka, typ skinn og nagler én annen dame var typisk babe, silikon både her og der. en tredje dame var veldig, veldig, overvektig en fjerde dame var «alle natural», og veldig atletisk. disse fire var svært ulike både utseende og stilmessig, og jeg synes det er rart at han kunne forelske seg i disse når de ikke har noe til felles. han forklarte meg at de hadde noe til felles, men ikke utseende eller stil. Felles trekk var hvordan de fikk han til å føles seg. De hadde det fint, koselig og morsomt sammen. De ga ham det han trengte i livet der og da. Forholdene varte ikke alltid lenge, og attraksjonene var kortvarig, men likevel tilstede på et tidspunkt. Attraksjonen hadde altså ingenting med utseendet å gjøre, utseendet er sekundært for ham, det er hvordan disse har oppført seg, behandler ham på som har gjort ham tiltrukket av de. Anonymkode: ba7bf...3d0 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli Ts, dette var ekkelt å lese. Du har nedsettende tanker om hans kone og forhøyer deg selv i forhold mens du er "nysgjerrig" på en gnist med en fyr. Hvor er integriteten din? Anonymkode: c3a03...af9 1 2
Snok1 Skrevet 25. juli #19 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): han forklarte meg at de hadde noe til felles, men ikke utseende eller stil. Felles trekk var hvordan de fikk han til å føles seg. De hadde det fint, koselig og morsomt sammen. De ga ham det han trengte i livet der og da. Forholdene varte ikke alltid lenge, og attraksjonene var kortvarig, men likevel tilstede på et tidspunkt. Attraksjonen hadde altså ingenting med utseendet å gjøre, utseendet er sekundært for ham, det er hvordan disse har oppført seg, behandler ham på som har gjort ham tiltrukket av de. Din mann er en ekte Mann. Hold fast ved ham. 2
feliek54 Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): F.eks, om din kone er tynn, str XS, og har små pupper, kan du tenne på kvinner som er mer Medium med kvinnelige former? Og rent typemessig mer følsom og kunstnerisk? (Partner saklig, fornuftig, mer plain.) Altså antar det... Eller har menn oftere en type? Opplever en gnist med en i utvidet vennekrets, men forstår det ikke helt. Jeg er veldig annerledes enn kona hans. Ser på oss to som svært ulike typer. Handler ikke på det. Mer nysgjerrig. Anonymkode: 6760e...d37 Jeg kan tenne på mye variert både tynne og tykkere men ikke så lett på feite. er deilig med pupper men tenner også på små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå