Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har andre menn jeg snakker med også altså, så det er mer fascinerende å forstå hvorfor menn oppfører seg slik.

En snill mann jeg har pratet med har invistert masse tid å bli kjent, og jeg også har blitt godt kjent med han. Vi har pratet alt fra dybden til humor. Vi er bare venner, men plutselig skjedde det en gnist på en fest. Vi ble tiltrukket hverandre og jeg fortalte det ikke var lurt på grunn av vennskapet jeg ville beholde. Han sa ja, men at han ville tatt sjansen og kysset meg. Vi dro sammen fra festen til en bar og pratet/danset sammen, også videre til ett sted hvor det var mer rolig. Det var gnister hele veien og vi begge ville, men så skjedde det ingenting. 

Vi pratet om det i ettertid hva hvis? Vi begynte å flørte på mld noen dager, til og med litt mer drøye meldinger sent på kvelden. Også sa jeg noen dager etter nå må vi roe oss. Han sa han tenkte det samme og har nå tatt avstand som jeg ønsket. Men jeg har en følelse han vil prøve seg igjen når han får sjansen.

Men han har alltid vært on and off. Og jeg vet han har flere damer han prater med/ligger med. Så føler han bare prøvde seg å se om han kunne få meg. Han sa til en veninne også at han kunne fått meg hvis han ville. Så jeg vet ikke hva å tenke lenger. Jeg er forvirret.

Anonymkode: 4987f...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har andre menn jeg snakker med også altså, så det er mer fascinerende å forstå hvorfor menn oppfører seg slik.

En snill mann jeg har pratet med har invistert masse tid å bli kjent, og jeg også har blitt godt kjent med han. Vi har pratet alt fra dybden til humor. Vi er bare venner, men plutselig skjedde det en gnist på en fest. Vi ble tiltrukket hverandre og jeg fortalte det ikke var lurt på grunn av vennskapet jeg ville beholde. Han sa ja, men at han ville tatt sjansen og kysset meg. Vi dro sammen fra festen til en bar og pratet/danset sammen, også videre til ett sted hvor det var mer rolig. Det var gnister hele veien og vi begge ville, men så skjedde det ingenting. 

Vi pratet om det i ettertid hva hvis? Vi begynte å flørte på mld noen dager, til og med litt mer drøye meldinger sent på kvelden. Også sa jeg noen dager etter nå må vi roe oss. Han sa han tenkte det samme og har nå tatt avstand som jeg ønsket. Men jeg har en følelse han vil prøve seg igjen når han får sjansen.

Men han har alltid vært on and off. Og jeg vet han har flere damer han prater med/ligger med. Så føler han bare prøvde seg å se om han kunne få meg. Han sa til en veninne også at han kunne fått meg hvis han ville. Så jeg vet ikke hva å tenke lenger. Jeg er forvirret.

Du definerer han her som "snill" mann, hva er snilt med å være slik du beskriver det her ? Det er kynisk ! At han kan fremstå som grei og snill for å holde deg "på gress og som en mulighet" er jo bare en del av hans psykologiske spill. Jeg tipper at han har andre han har mer interesse i, og at du er en backup om det skulle knipe !  Og for å si det slik, det er mange kvinner som er akkurat lik i sin oppførsel. De er ikke snille, de er kyniske og noe man absolutt ikke vil inngå noe forhold med. Så bare blokkere ! En som er interessert og liker deg genuint ? Vil aldri være hot and cold. Bare hot hot og atter hot og investerer for å få deg som sin. Aldri hør på hva de sier, se hvordan de handler.

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du er forvirret over, du beskriver jo selv hva som har skjedd. Han ser etter noen andre enn deg, og når han ikke har noen andre damer, så er du god nok. Du må gi slipp på denne fyren, du kaster bare bort tiden.

Anonymkode: 7a848...b09

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Snill mann? Du høres ut som «nice guys» når de forteller om seg selv…

Anonymkode: 3e606...eec

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (5 timer siden):

Du definerer han her som "snill" mann, hva er snilt med å være slik du beskriver det her ? Det er kynisk ! At han kan fremstå som grei og snill for å holde deg "på gress og som en mulighet" er jo bare en del av hans psykologiske spill. Jeg tipper at han har andre han har mer interesse i, og at du er en backup om det skulle knipe !  Og for å si det slik, det er mange kvinner som er akkurat lik i sin oppførsel. De er ikke snille, de er kyniske og noe man absolutt ikke vil inngå noe forhold med. Så bare blokkere ! En som er interessert og liker deg genuint ? Vil aldri være hot and cold. Bare hot hot og atter hot og investerer for å få deg som sin. Aldri hør på hva de sier, se hvordan de handler.

Ufff... men vi prater hver dag da, selv om noen ganger mer enn andre. Jeg har vært i seriøse forhold men nå er singel og alene. Sliter veldig med alene biten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva du er forvirret over, du beskriver jo selv hva som har skjedd. Han ser etter noen andre enn deg, og når han ikke har noen andre damer, så er du god nok. Du må gi slipp på denne fyren, du kaster bare bort tiden.

Anonymkode: 7a848...b09

Jeg burde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ufff... men vi prater hver dag da, selv om noen ganger mer enn andre. Jeg har vært i seriøse forhold men nå er singel og alene. Sliter veldig med alene biten.

Ikke vær så desperat at du tar til takke med en drittsekk. Du er det perfekte offer for en drittsekk når du sliter med å være alene og finner deg i alskens disrespect.

Anonymkode: 88382...1d2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke vær så desperat at du tar til takke med en drittsekk. Du er det perfekte offer for en drittsekk når du sliter med å være alene og finner deg i alskens disrespect.

Jeg prøver å være sterk også og ikke gi for mye men så stoler jeg fremdeles på folk og jeg vil tro det finnes gode mennesker

AnonymBruker
Skrevet

Stol på handlinger, ikke la deg forlokke av ord. Du stoler heller ikke på personen når du må skrive innlegg på KG for råd. Du er avhengig av oppmerksomheten du får når han er "på", og velger å ignorere at han behandler deg dårlig fordi du håper på kjærlighet og ønsker ikke å være alene. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg prøver å være sterk også og ikke gi for mye men så stoler jeg fremdeles på folk og jeg vil tro det finnes gode mennesker

Men du vil bli skuffet gang på gang på gang når du legger eggene dine i kurver uten bunn, så de faller ut og knuses. Skjønner du hva jeg mener? Du sier du er lei alenebiten, det må du få koll på fort som fy, det er akkurat når vi er alene, ensomme, litt redd og engstelige for det, at vi går for ustabile personer som skaper drama vi hele tiden kverner i hodet.

Innlegget ditt høres ut som tatt ut fra den hekta boken, "hektet på håp om kjærlighet" eller noe sånt. Jeg har den og har lest den selv. 

Blokker han fyren, og slutt å snakk med de mennene du "altså har", og fokuser på deg selv. 

Anonymkode: 68193...911

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er gode mennesker der ute, men de faller sjelden om man er for desperat.

Du må mestre den alenedelen av livet selv om du sliter, det har du sikkert skjønt allerede.

Anonymkode: e4b89...dc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du virker som en dramaqueen uten agenda. Du vil bare ha styr du. Han bør innse rimelig kjapt hva du er og stikke. Du er jo ubrukelig både som venn og kjæreste.

Anonymkode: 665dc...228

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du virker som en dramaqueen uten agenda. Du vil bare ha styr du. Han bør innse rimelig kjapt hva du er og stikke. Du er jo ubrukelig både som venn og kjæreste.

Anonymkode: 665dc...228

😂 sounds like projecting, og gledelig ignorert😁 men godt forsøk

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er over snittet pen, så vil han ligge med deg. Ettersom du sa at "nå må vi cool off", så later han som om han vil det samme. Jeg kan garantere deg at om du spurte om han ville ligge med deg i kveld, så ville han si ja. 

Anonymkode: c8c5b...9b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 14.02):

Dersom du er over snittet pen, så vil han ligge med deg. Ettersom du sa at "nå må vi cool off", så later han som om han vil det samme. Jeg kan garantere deg at om du spurte om han ville ligge med deg i kveld, så ville han si ja. 

Anonymkode: c8c5b...9b1

Over snittet ja🫣 ikke modell pen, eller det er vanskelig for en selv å si. Jeg ser ikke ut som en uteligger. Dusjer hver dag.. Lang blondt hår, blå øyne, spiss hake hjerteformet ansikt typ. Liker å sminke meg ikke for mye (ikke oransj) men mer hverdagslig sminke med kanskje eyeliner typ.😊 også liker jeg å pynte meg med øredobber, ringer og smykker😊 ok dette er off topic. Men ja som du kan se er det litt gøy å pynte seg😇 så det har jo kanskje en virkning det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...