AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli hva skal man gjøre da når man ikke har mottatt bestilling? (pakke i brevform). hvem har ansvar? Anonymkode: d3cc7...1f4
Slarti Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hva skal man gjøre da når man ikke har mottatt bestilling? (pakke i brevform). hvem har ansvar? Anonymkode: d3cc7...1f4 Du sender mail til avsender. Tar ikke dem ansvar så kjører du klage via kredittkortet du betalte med, så får du penger den veien. For loven er tydelig, selger er ansvarlig helt til du har mottatt varer.
newman01 Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Det kommer helt an på avtaleforholdet mellom kjøper og selger. En del nettbutikker har opsjon på billigste fraktalternativ og overlater ansvaret til kjøper når man velger brev uten sporing.
Meowmere Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli (endret) Butikken er ansvarlig. Forbrukerkjøpsloven kapitel 2 Endret 26. juli av Meowmere 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå