AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Hei Jeg trenger noen tips til familieferie med 2 tenåringer. Vi er sent ute med å bestille nå i august, men vi blir jo aldri enige om sted å dra. mannen er skeptisk til Charter, og hater sterk varm, jeg og ungene elsker det. noen som har tips til steder vi kan dra som: Ikke er for dyrt ikke for varmt gode bademuligheter enkelt å komme seg rundt uten bil passer for ungdommer 13-15 år gjerne litt "sydenfølelse" Anonymkode: d83ff...bac 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli De fleste steder innfrir😀 Spania, Hellas, Portugal, Italia, Kroatia mm. Sjekk prisene og ta det derfra. Er mitt råd. Var sånn vi landet på Italia i sommer. Rimelige billetter. Anonymkode: 1274b...508
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Var i italia på luksuscamping, dyrt men flere alternativer! Anonymkode: e6d99...445
Mann-1983 Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Vi bor på nytt hotel hver dag. Det gjør hver dag til en ny opplevelse.... vanskelig å slutte med det når du først har prøvd det 🌞
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Ville spurt tenåringene. De har sikkert noen tanker (og ønsker) om dette. Anonymkode: de8f0...73c
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Takk for svar:) De vil jo helst til syden, typ Hellas, Spania, Italia, men jeg er litt redd for hetebølgene der nede i August... eller er det ikke så ille ved sjøen? TS Anonymkode: d83ff...bac
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar:) De vil jo helst til syden, typ Hellas, Spania, Italia, men jeg er litt redd for hetebølgene der nede i August... eller er det ikke så ille ved sjøen? TS Anonymkode: d83ff...bac Ser ut som den verste heten gir seg iløpet av neste uke. Iallfall dit vi skal. Og ja, vi velger å reise ved sjøen og at det må være basseng på hotellet. For tenåringer er det sikkert fint at dere reiser til et sted med litt utvalg av butikker og severdigheter. Mine liker iallfall å dra på shopping og på severdigheter. Gjøre noe mer enn å bare bade og sole seg Anonymkode: 1274b...508
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Sør-Europa er alltid veldig varm i august samt full av egne innbyggere som har ferie. Hva med å sjekke ut strender i f.eks. Tyskland og Nederland? Anonymkode: 550ca...5ab
Kjetil E Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg trenger noen tips til familieferie med 2 tenåringer. Vi er sent ute med å bestille nå i august, men vi blir jo aldri enige om sted å dra. mannen er skeptisk til Charter, og hater sterk varm, jeg og ungene elsker det. noen som har tips til steder vi kan dra som: Ikke er for dyrt ikke for varmt gode bademuligheter enkelt å komme seg rundt uten bil passer for ungdommer 13-15 år gjerne litt "sydenfølelse" Anonymkode: d83ff...bac Hva med Den Haag i Nederland. Lange strender ved Schweringen en kort trikketur fra sentrum og en pulserende storby. Kort vei til Amsterdam hvis dere vil besøke den en dag.
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk for svar:) De vil jo helst til syden, typ Hellas, Spania, Italia, men jeg er litt redd for hetebølgene der nede i August... eller er det ikke så ille ved sjøen? TS Anonymkode: d83ff...bac Er dere ved sjøen, aller helst på en øy, vil ikke heten nødvendigvis være så plagsom, men alle har ulik «grense» der. Noen greske øyer er kjent som litt mer blåsete enn andre, det kan man jo også vurdere…. Anonymkode: de8f0...73c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Steder ved havet blir ofte ikke så varme som byer i innlandet. Byer med mye grøntområder er også kjøligere en tettbygde betong/asfalt byer. Varna by ved Svartehavet blir ikke like varmt som Hellas. Hørte også at polen ikke pleier å bli så varmt som en del andre europeiske land. Har ikke selv vært i Gdansk men hørt mye fint om stedet og at det er rimelig. Viss pris er viktig har jeg hørt flere skryte av Albania men har ikke vært der selv. Var selv i Italia og kan ikke si det ble en rimelig ferie men utrolig fint. Var også svært varmt men det plager ikke meg. Hetebølge pleier det å være i juli. August er ofte ferie måned i flere europeiske land så mange av landets egne innbyggere ferier i eget land eller landene rundt. Juni måned pleier å være en måned med lavere temperaturer enn juli og august så kanskje det kan være noe for fremtiden. Anonymkode: 93850...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Gdansk i Polen, kort vei til Sopot. Kan bo en av stedene. Sopot er perfekt hvis man vil ha litt sydenfølelse uten stekende hete. Mannen min er ikke glad i typisk sydensteder, men Sopot trives han veldig godt i. Anonymkode: da156...d51 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Anbefaler også Sopot/Gdansk Anonymkode: b7f98...4eb
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Kom akkurat fra GC, det var faktisk varmere her enn der. Blåste litt og så varmen var helt overkommelig. Anonymkode: 16ece...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå