AnonymBruker Skrevet 26. juli #21 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 15.16): da er det dumt jeg har hatt ring i nesen i årevis og er på høyresiden.. Det gjelder også flere bekjente av meg. Merkelig det der, at man kan ha en piercing UTEN å være sosialist😱 Anonymkode: 122b8...acc Veldig merkelig. Selv er jeg på venstresiden, uten verken tatovering eller piercing. man skulle nesten tro det, i liket med barn var et valg basert på helt andre preferanser enn politikk 😂😂 Eller må jeg skaffe en piercing før jeg får stemme til høsten? Må du kvitte seg med din? Blir stemmene ikke telt? Erklært ugyldig ? Blir vi tatt for stemmejuks? 😬 Hvordan funker dette? Anonymkode: 884b3...b69 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #22 Skrevet 26. juli Vinterjenta skrev (På 24.7.2025 den 15.17): Oi jeg må skaffe meg ring i nesa altså. Kanskje jeg unngår incels og lignende ræl. Det var akkurat det jeg tenkte også!! Blir vel en storm av damer som farger håret blått og får piercing om det er alt som skal til 😂 Anonymkode: 884b3...b69 1
Margit777 Skrevet 26. juli #23 Skrevet 26. juli Hadde 2 ringer i nesa før, tok det ut når jeg ble eldre, og har barn 😄
AnonymBruker Skrevet 26. juli #24 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): hør her, damer med ring i nesa har skjønt det. de vet hva det handler om. har vurdert å få meg en ring i nesa selv! fordi da blir jeg en av dem som vet hva det handler om. Anonymkode: dee78...357 Så kanskje du vil opplyse resten av oss om hva det egentlig handler om? Anonymkode: a8a3e...3a7
AnonymBruker Skrevet 26. juli #25 Skrevet 26. juli Anonymeeee skrev (1 time siden): Lesbiske? Nesten ingen lesbiske med nesering. De fleste jeg har møtt med nesering er bifile. Anonymkode: 1c668...c23
AnonymBruker Skrevet 26. juli #26 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 15.06): Hvorfor er det slik at flesteparten av kvinner med ring i nesa ikke ønsker seg barn? Bare en observasjon.. Anonymkode: ad6b3...b66 Kuer har ring i nesa, mennesker bør la være å tro de er kyr. Anonymkode: 7c416...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #27 Skrevet 28. juli Jeg har ikke ring i nesa og jeg vil ikke ha barn. Anonymkode: 00849...52c
Perelandra Skrevet 28. juli #28 Skrevet 28. juli Tråden er ryddet nedsettende innhold og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå