AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Bilen er på verksted og skulle vært ferdig fredag for en snau uke siden. Så ble dato flyttet til i går. Så skulle de bli ferdige i dag, nå kom akkurat ny beskjed om at bilen først blir ferdig i morgen. Altså, jeg planlegger jo rundt de satans fristene de gir meg, holder meg hjemme fordi jeg venter på beskjed om å komme og hente bilen. I morgen reiser jeg på ferie, det passer mildt sagt dårlig å få henting av bilen midt oppi avreise. Og blir det ytterligere forsinkelser, er jeg jo faktisk ikke hjemme når bilen er klar. Regner med det ikke går greit at jeg bare ruger på leiebilen i 14 dager ekstra heller. Hva fader gjør man?? Anonymkode: 3e4ef...a6e
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Du stresser. Pust. Samme skjedde oss. Vi hadde jo leiebil - null stress. De ble forsinket inn i ferien - bilen fikk stå der i to uker - null stress. Leiebilen - fikk bare avtalt å levere inn å flyplassen - null stress. Anonymkode: ba662...17a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Ikke ditt problem. Bruk leiebil, la bilen stå til du er hjemme. Ikke planlegg rundt dette i det hele tatt. Anonymkode: e72a0...08b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Gi beskjed til verkstedet at du henter bilen når du kommer hjem fra ferie. Leiebilen avleverer du bare før du reiser. Null stress det Har flere ganger hentet bilen lenge etter at den var ferdig pga. at jeg har vært på reise. Det har vært uproblematisk. Og i ditt tilfelle bør de strekke seg langt ettersom de har brukt så lang tid (noe som kan skje dersom deler må bestilles og det tar tid å få dem. har opplevd det mange ganger) Anonymkode: 86d47...bb2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Sånt kan skje, ingenting å gjøre med det Anonymkode: bd4aa...e49
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Det er ferietid. Kanskje deler har tatt lengre tid å få tak i enn til vanlig? Kanskje det har vært sykdom? AnonymBruker skrev (17 timer siden): holder meg hjemme fordi jeg venter på beskjed om å komme og hente bilen. Du holder deg vel ikke hjemme på grunn av henting av bilen? Hadde den vært ferdig til først avtalt, er det ingen som forventer at du skal stille en halv time etter og hente den. Anonymkode: 12850...597
Snublefot62 Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Du er nødt til å forvente litt slingringsmonn når det gjelder verkstedsbesøk. De kan trenge flere deler, det kan være delemangel, problemer med frakt og lite bemanning. Dersom du ikke kan takle dette må du avtale med verkstedet om de kan garantere ferdigtid, og hva dere gjør om det ikke går. Leiebil? Hente senere? Bare vær forberedt på at det kan koste ekstra med leiebil. Og så handler det jo litt om hva verkstedet sier og da. Lover de den ferdig til en dato, og bare rister på skuldrene når det ikke skjer - selv for andre gang - så hadde jeg nok lagt litt vekt på misnøyen min med de.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Det verste er jo en trafikkfarlig bil på veien bare fordi kunden maste så mye og en hektisk jobb. Jeg synes derimot at verkstedet kunne kommunisert litt bedre her. Å komme med estimat hele tiden og bomme er vel ikke så vanlig. Anonymkode: 2ad79...de0
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det verste er jo en trafikkfarlig bil på veien bare fordi kunden maste så mye og en hektisk jobb. Jeg synes derimot at verkstedet kunne kommunisert litt bedre her. Å komme med estimat hele tiden og bomme er vel ikke så vanlig. Anonymkode: 2ad79...de0 Er alle biler på verksted fordi de er trafikk farlige? Anonymkode: 37744...df0
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er alle biler på verksted fordi de er trafikk farlige? Anonymkode: 37744...df0 Det er sjelden man leverer biler på verksted for moro skyld. Anonymkode: 806cd...d50
BobbySocks Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Samme gjorde verkstedet med meg. Ente med regning på leiebilen da forsikringen min kun dekket 14 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå