Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne som er fra 3-18 måneder, passer den fra litt før barnet er 3 måneder? Går det på cm eller halsåpningen? Annet?

Er den tykk nok til p nrukes uten dhne på litt kjølig rom? Altså den med verdi 2 TOG.

Anonymkode: 4068d...960

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er litt tynn til kjølige rom jeg. Er fornøyd med dem, men synes det er godt å kunne ha dyne på vinteren og. Her begynte lillebror å bruke 3-18mnd pose da han var 2mnd, men han er lang og brukte da alt str 68. 

Storebror bruker pose for 18mnd til 36mnd, han har elsket posene, så er veldig fornøyd med dem. Ikke nå i varmen altså 😆😆😆 det blir litt meget.

Anonymkode: a84d2...eae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Easygrow er litt trange i overkroppen/over skuldrene, så alltid begynt å bruke de litt før det som står som omtrentlig størrelse. 

Posen er relativt tynn, men meningen er vel at du skal kunne regulere med å kle på barnet. Vi har brukt den hele året, men varierert med alt fra bare bleie under til kortermet, langermet eller ullpysj under. 

Anonymkode: 9742f...813

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig er jeg ikke kjempefornøyd med easygrow. Den er for tynn på vinteren med 16-17 grader på soverommet selv med ulldress, og på sommeren er den alt for varm når det er 24-28 grader på soverommet. Skulle også gjerne hatt ermer på posen om vinteren.

Anonymkode: 7a967...365

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om den fra h&m med tog 2,5 også er for tynn for litt kjøligere soverom eller om den kan fungere?

Anonymkode: 4068d...960

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Helt ærlig er jeg ikke kjempefornøyd med easygrow. Den er for tynn på vinteren med 16-17 grader på soverommet selv med ulldress, og på sommeren er den alt for varm når det er 24-28 grader på soverommet. Skulle også gjerne hatt ermer på posen om vinteren.

Nattpose med ermer er vel frarådet fordi barnet kan bli overopphetet.

Anonymkode: 5b01c...8cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nattpose med ermer er vel frarådet fordi barnet kan bli overopphetet.

Anonymkode: 5b01c...8cb

Hvor står det? Det er vel ikke mindre fare for overoppheting av å ha lag på lag med ull fordi posen ikke er varm nok på vinteren? Da er det vel bedre med en varmere pose. Babyen våkner uansett x antall ganger ila natten for å amme, så ingen fare for at jeg ikke får med meg en eventuell overoppheting kan du si. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...