Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet sammen med en mann som viser seg å være mye mer rotete og urenslig enn jeg visste. Det er veldig mange eksempler. Men ett jeg irriterer meg så over er at han om natten ligger med hendene nedi bokseren konstant, klør seg på balla osv.. Greit nok det, men om morgenen når han står opp går han rett på kjøkkenet og styrer på uten å vaske hendene først. Jeg synes det er dritekkelt. 

Har prøvd å si i fra, men han bare fortsetter. Er jeg hysterisk som mener det er normal renslighet å vaske seg først? Hva tenker dere?

Anonymkode: b7ee0...d15

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ble du samboer med en gris? ha begynte neppe med dette nå nylig ?

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke hysterisk. Han er en ekkel gris og kanskje mindre smart også om han mener at normal hygiene er unødvendig. Hadde jeg aldri godtatt!

Anonymkode: c5dd3...53e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Sov du ikke sammen med han før dere flyttet sammen?

Gravde han seg ikke på ballene når han sov over hos deg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Sov du ikke sammen med han før dere flyttet sammen?

Gravde han seg ikke på ballene når han sov over hos deg?

Jo, men da vasket han seg på morgenen.. Han har endret seg, viser sikkert den han egentlig alltid har vært først nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, men da vasket han seg på morgenen.. Han har endret seg, viser sikkert den han egentlig alltid har vært først nå. 

Kondolerer... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Status på samboerskap er heldigvis ikke satt i stein. Den kan endres... just saying. 

Anonymkode: e4afb...179

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser egentlig ikke problemet. De fleste dusjer jo hver dag og det er de samme ballene og kuken jeg tar i munnen? Om jeg hadde hatt et slikt syn på samberen min hadde jeg ikke gått inn i forholdet i utgangspunktet

Anonymkode: 6051c...4fa

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva sier han når du sier ifra ?

Anonymkode: b430a...381

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ser egentlig ikke problemet. De fleste dusjer jo hver dag og det er de samme ballene og kuken jeg tar i munnen? Om jeg hadde hatt et slikt syn på samberen min hadde jeg ikke gått inn i forholdet i utgangspunktet

Har sex mannen jeg og, men forventer likevel at han vasker seg på hendene før matlaging og selvfølgelig etter å ha tatt på sitt eget kjønn.

Vil du spise hos venninner som hadde klødd seg mellom bena, og så tatt rundt på kjøkkenet sitt?

Anonymkode: 97f38...0d8

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt. Hadde avsluttet det. 

Anonymkode: c701d...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: 00166...936

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har sex mannen jeg og, men forventer likevel at han vasker seg på hendene før matlaging og selvfølgelig etter å ha tatt på sitt eget kjønn.

Vil du spise hos venninner som hadde klødd seg mellom bena, og så tatt rundt på kjøkkenet sitt?

Høyst tvilsomt skadelig, og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Det er tanken som plager deg, ikke de faktiske konsekvensene, for de finnes neppe.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi aner ikke hvor hendene til de vi omgås har vært og det er det heller ingen vits å bruke tid på. Vi får ikke gjort noe med det og veldig sjelden påvirker det helsen vår. Bruk tankene til ting du virkelig kan gjøre noe med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er egentlig verre. For da vet han jo hva som er sosialt akseptert, og ikke. Men velger bevisst at du ikke er så viktig. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi aner ikke hvor hendene til de vi omgås har vært og det er det heller ingen vits å bruke tid på. Vi får ikke gjort noe med det og veldig sjelden påvirker det helsen vår. Bruk tankene til ting du virkelig kan gjøre noe med. 

Og derfor er man singel 😅  Det er mye som ikke er farlig, men som er veldig ekkelt. Det finnes skikkelige menn der ute. 

Anonymkode: 8c149...b13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg går vel bare ut fra at det kan ha skjedd et tilfeldig nummer ganger. Slik vet man aldri før man eventuelt sitter med omgangssyke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er egentlig verre. For da vet han jo hva som er sosialt akseptert, og ikke. Men velger bevisst at du ikke er så viktig. 

Og derfor er man singel 😅  Det er mye som ikke er farlig, men som er veldig ekkelt. Det finnes skikkelige menn der ute. 

Anonymkode: 8c149...b13

Det gjelder jo ikke bare partner men kokken på restauranten eller andre vi omgås 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke hysterisk. Han er en ekkel gris og kanskje mindre smart også om han mener at normal hygiene er unødvendig. Hadde jeg aldri godtatt!

Anonymkode: c5dd3...53e

Æsj for noe svineri.Her vaskes hender bare jeg har henta posten,og vertfall da jeg har tatt i bossdunken eller satt kokeklær til vask

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har flyttet sammen med en mann som viser seg å være mye mer rotete og urenslig enn jeg visste. Det er veldig mange eksempler. Men ett jeg irriterer meg så over er at han om natten ligger med hendene nedi bokseren konstant, klør seg på balla osv.. Greit nok det, men om morgenen når han står opp går han rett på kjøkkenet og styrer på uten å vaske hendene først. Jeg synes det er dritekkelt. 

Har prøvd å si i fra, men han bare fortsetter. Er jeg hysterisk som mener det er normal renslighet å vaske seg først? Hva tenker dere?

Hvis han er normalt renslig ellers, ville jeg ikke lagt stor vekt på dette. Men vanligvis går vel folk på do, samt vasker henda, før noe annet på morgenen. 

AnonymBruker
Skrevet

Så du tar deg på tissen og alt i leiligheten etterpå????

Ergo har sin mor, søsken og unger på besøk tatt på dine safter overalt??

Nei, man vasker hender på morgenen, når man kommer utenfra, etter dobesøk og før matlaging. 

Ifølge din logikk kan man droppe alt, for de samme hendene som tar i maten, vasker deg i rumpa i dusjen 😂

Anonymkode: c3db4...4a4

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...