Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg vil så gjerne ha en sovemaske (helst en totalt blingalishious en), men jeg aner ikke hvor man får kjøpt sånt. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Apoteket har. Behaglige er de også...

Gjest Tristessa
Skrevet

Men er de blingalishious? Vil ha en fancy en.

Skrevet
Men er de blingalishious? Vil ha en fancy en.

Hva er det??

Gjest Tristessa
Skrevet

Det er vel et litt egenlaget ord... :ler: Kunne tenkt meg en som var litt stæsja, ellers forsvinner jo halve vitsen med sovemaske (skal jo både være kult og funksjonelt, må vite). ;)

Skrevet

Jeg har aldri sett en kul sovemaske jeg. Hvordan ser de ut?? Trodde de bare var helt svarte jeg. har du ikke et bilde da? Jeg vil også ha en kul sovemaske :sur:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har bare et i hodet - en svart en med blondekant. Vet at Carrie i Sex og Singelliv hadde en kul en med DREAM skrevet i strass, men aner ikke hvor jeg får tak i en lignende en henne. Siden jeg sliter med å få sove tenkte jeg at det er verdt et forsøk, men da skal jeg pokker ta ha en kul en også. :sur:

Gjest Binna
Skrevet (endret)
Eller hva med å lage en egen?

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=24227.0

:ler:  Ble faktisk ganske inspirert nå!

Jeg har laget og gitt bort i gave.. Veldig søt! Jeg tok ideen fra en jeg så til salgs..Neste gang jeg lager skal jeg ha silkebånd med strikk rundt. Det går jo fint å bruke et skimrende stoff og andre farger, så kan det bli litt mer blingalishious? Svart med cerise og vinrød foreksempel?

bilde under hobby.

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet

På HM hadde de for en liten stund siden rosa sovemasker med rød blondekant på i undertøyavdelingen...

Gjest Tristessa
Skrevet

Så søt, hæxa! :ler: Tenkte jeg kanskje kunne blinge en fra apoteket, har ikke symaskin, og jeg vet ikke helt hvor tålmodig jeg er med nål og tråd. Kan jo sjekke ut H&M også?

Gjest Binna
Skrevet

Den jeg laget sydde jeg for hånd, men det var en jobb for de tolmodige.. De pleier å ha på H&M, men jeg ville heller kjøpt en enkel en og blinga den selv, som du sier.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, perler eller paljetter eller no'. Det blir fin-fint det! Så nå må jeg pønske ut noe lurt jeg kan skrive på!

Gjest Gjest
Skrevet

Er disse maskene noe gode å sove med? Bruker dere de hver natt? Jeg kunne tenke meg det på lange flyturer, men ikke hjemme.

Skrevet (endret)

Mique har noen herlige, jeg har en rosa i fuskpels og sateng med "the bitch is sleeping" på. :sjarmor: De har flere forskjellige, stikk innom og se!

Gjest: Man må venne seg til å sove med dem, og det er viktig å ha en i et behagelig stoff. Hadde en i hard bomull fra H&M som jeg kastet etter en times bruk.

Endret av Edie Sedgwick
Gjest Chica
Skrevet

De fra Mique er kule! Savner Mique i Trondheim...

Skrevet
Savner Mique i Trondheim...

Har Mique hatt butikk i Trondheim?

Gjest Chica
Skrevet

Litt dårlig formulert av meg! Nei, de har ikke hatt det, men jeg skulle ønske vi hadde det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...