AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg har helseangst og sliter mye med pusten pga dette..er sjekket opp og ned har ingenting galt egentlig annet enn angst. Vil jeg merke noe til dette da? Er visst ganske lave nivåer da, men akkurat over grensen til moderat sånn at det slår ut på luftkvalitet varslet på yr. Det er visst mange dager i året det er sånn, har ikke merket noe til det da. Men nå har vi jo opp alt av vinduer pga varmen. Merker man noe til dette? Anonymkode: d812f...c72
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Hæ? Nei! Bare slutt å tenk på det. Ikke surr å google sånn tull. Anonymkode: 8894a...814 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Nei. Ozon lukter man kraftig lenge før det er i nærheten en gang av skadelige nivåer. Du har helt sikkert kjennt den lukta før også. F.eks når du går ut etter at lynet har slått ned i nærheten, eller hvis du har vært i nærheten av en slik elektrisk innsektsdreper, eller andre ting som lager elektriske gnister. Anonymkode: c6ff3...c76
Bælfeit Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Ozon lukter man kraftig lenge før det er i nærheten en gang av skadelige nivåer. Du har helt sikkert kjennt den lukta før også. F.eks når du går ut etter at lynet har slått ned i nærheten, eller hvis du har vært i nærheten av en slik elektrisk innsektsdreper, eller andre ting som lager elektriske gnister. Anonymkode: c6ff3...c76 Tenker du på radon? 1
Ullvott Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Bælfeit skrev (8 timer siden): Tenker du på radon? Nei, ingen av de tingene som beskrives i innlegget du siterer er kjennetegn på radon. Radon er en helt luktfri (og fargeløs) gass som ikke dannes etter elektriske utladninger, men derimot etter nedbryting av uran og radium.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Du er frisk i lungene dine og da vil du ikke merke noe til ting som bare folk med sterk astma kan kjenne. Det er nok helseangsten som gjør at du tenker på dette. Folk med friske lunger behøver ikke å tenke noe spesielt over luftforurensning. Om det skulle oppstå luftforurensning som er bekymringsverdig for den generelle befolkningen så vil vi få beskjed om det f.eks. på nyhetene eller via. varsel til telefonen. Du kan legge helt fra deg prosjektet du har om bekymring med tanke på luftforurensning. Anonymkode: 3876b...003
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 11.51): Jeg har helseangst Du sier det jo selv. Anonymkode: bc353...732 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 11.51): Jeg har helseangst og sliter mye med pusten pga dette..er sjekket opp og ned har ingenting galt egentlig annet enn angst. Vil jeg merke noe til dette da? Er visst ganske lave nivåer da, men akkurat over grensen til moderat sånn at det slår ut på luftkvalitet varslet på yr. Det er visst mange dager i året det er sånn, har ikke merket noe til det da. Men nå har vi jo opp alt av vinduer pga varmen. Merker man noe til dette? Anonymkode: d812f...c72 Nei da skal du være temmelig overfølsom. Det går ikke. Anonymkode: 2667f...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå