AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Hei jeg økte til 0.5 fir en uke siden men sliter så mye med kvalme så tenkte gå ned til 0.25. Men hva stemmer, skru 18 ganger eller 16? Og vil det vises 0.25 eller hva vil det stå i vinduet ? På forhånd tusen takk for hjelpen Anonymkode: 84831...126
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Klikksystem kan du google og da kommer det opp skjema. Det vil ikke vises på sprøyta, så du må telle hver klikk til du kommer til rett antall. Anonymkode: 31ffb...8b3
aksase Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Om det er 18 eller 16 klikk gjør lite forskjell i praksis, begge vil gå bra, men som forrige skriver; søk på nett etter klikktabeller, så vil du finne tabeller som viser antall klikk ved ulike doser og ulike varianter av sprøytene. Du kan også finne det ut selv som følger: Vri pennen opp til maks dose mens du teller antall klikk. Vri den tilbake uten å trykke på utløseren. Vri så opp halvparten så mange klikk som du talte til på maks, og du har halv dose.
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Tall for svar begge 2:) tror jeg fortsetter med 0.5 for klikk blir for stressende for meg Anonymkode: 84831...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå