AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Hei Hva er deres beste råd til å unngå nupper og inngrodd hår når dere barberer nedentil? Anonymkode: 59fc8...808
feliek54 Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei Hva er deres beste råd til å unngå nupper og inngrodd hår når dere barberer nedentil? Anonymkode: 59fc8...808 Det tror jeg ikke er så lett. jeg har prøvd en del ganger. jeg har også vokset meg men det blir lit slik da å. men jeg liker å vokse meg bedre, da måtte du helle klippe deg med å stå igjen 1-2 mm. lykke til Endret 25. juli av feliek54
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Eksfoliering. Bruk en dusjsåpe med litt skrubbekorn i, og bruk den forsiktig i områder du barberer. Det er også lurt å bruke under armene der deodoranten brukes, da rester setter seg godt i huden. Anonymkode: f6c96...d06 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Jeg opplever mindre nupper og inngrodde hår når jeg bruker krem. Håret kommer tilbake omtrent like fort, så det er jo mer arbeid for samme resultat, men jeg slipper iallefall the aftermath. Bruker Veet sin for intimsonen. Anonymkode: bd30d...ee2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå