AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg var ute og handlet på Ikea. Mens jeg var der, så kunne jeg ikke la vær å legge merke til at nesten 80% av kundene var par. Da vekket det en stor ensomhet inni meg. Ja kall det misunnelighet også, men samtidig var jeg glad for deres vegne. Men det gjør noe med mitt selvbildet og selvtillit også. Det slo meg med en gang at dette har jeg aldri opplevd før. Å være med en jeg var glad i og gjøre ting sammen. Som for eksempel en liten ting som en tur på Ikea. Har passert over 40 og er fortsatt singel. Hilsen mann fra Vestlandet. Anonymkode: a3530...fe4 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Hva har du gjort for å forsøke å få deg kjæreste da? Anonymkode: 279e8...486 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Forstår godt at du savner en å dele livet med og at det er trist å ikke ha opplevd det. Men IKEA, det kan være et mareritt. Eksen skapte en sak ut av av jeg synes lukeparkering er vanskelig, høylytt og pinlig. Inne i varehuset var det ikke bedre, vi hadde totalt ulik smak og problemer med å bli enige. Anonymkode: 66537...38e 1
Mayamus Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Forstår at det er tungt å ikke ha noen å dele livet med. Har du forsøkt å finne henne? Er du renslig, hyggelig og snill? Da er jeg sikker på at det skal være mulig å finne henne. Kan trøste deg med at mange av de parene på ikea ikke hadde det koselig😂 Et sted som innbyr til stress og diskusjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Neste gang du er på IKEA må du se etter parene som IKKE koser seg. IKEA med mannen min er et sant mareritt. Med det sagt så er det mulig for deg også å finne deg en partner, men noen ganger må man jobbe litt for det. Både ved å jobbe med seg selv og å gjøre en innsats for å møte noen. Jeg måtte jobbe mye med meg selv for å bli attraktiv som kjæreste (mener ikke utseendemessig men hvordan jeg fremsto for andre). Anonymkode: 2dcab...55d 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var ute og handlet på Ikea. Mens jeg var der, så kunne jeg ikke la vær å legge merke til at nesten 80% av kundene var par. Da vekket det en stor ensomhet inni meg. Ja kall det misunnelighet også, men samtidig var jeg glad for deres vegne. Men det gjør noe med mitt selvbildet og selvtillit også. Det slo meg med en gang at dette har jeg aldri opplevd før. Å være med en jeg var glad i og gjøre ting sammen. Som for eksempel en liten ting som en tur på Ikea. Har passert over 40 og er fortsatt singel. Hilsen mann fra Vestlandet. Anonymkode: a3530...fe4 Jeg er 57 og føler på mye d samme. Aldri opplevd det heller. K57 Anonymkode: ccc29...1c9
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Skjønner hva du savner, og forstår at det ikke er selve turen til IKEA du tenker på. Men er du på datingapper? Jeg har vært der en kort stund, men er allerede ganske overrasket over menns profiler. Har du en kvinnelig venninne som kan hjelpe deg med feks bilder og tekst i profilen? Mener ikke at man skal fremstille seg som noe man ikke er, men det er fint å vise seg frem på en positiv måte, ikke to bilder på avstand, med solbriller, lue, evt tatt nedenfra og opp mens du sitter i sofaen. Belysning spiller også stor rolle. Og for all del, smil på minst ett av bildene. At damer kun sveiper på utseende er løgn. Jeg har faller som regel for (min type) humor i profilteksten, varme i smilet og utstråling. Det damer ønsker seg er ikke en glatt kjekkas med muskler og fleksing av nevnte. De vil ha en kompetent og trygg mann. Ikke nødvendigvis rik sånn mange tror, men du kan heller ikke ha x antall inkassovarsler i postkassa. Ingen vil blande seg inn i sånt rot, da ryker tryggheten. Kan du noe? Mekker du bil, kan du bygge en pergola, eller er ekspert på noe helt annet? Få det ut. Kompetanse er sexy som faen. Anonymkode: 0de9d...d6a 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Skjønner absolutt hva du mener. Har så lyst på å gå på Ikea med samboer eller ektefelle selv. Eller andre slike ting. Med en som jeg bruker bygger en fremtid med. Har ikke kommet så langt i tidligere forhold og er selv passert 40. Anonymkode: 5e193...e3f
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner absolutt hva du mener. Har så lyst på å gå på Ikea med samboer eller ektefelle selv. Eller andre slike ting. Med en som jeg bruker bygger en fremtid med. Har ikke kommet så langt i tidligere forhold og er selv passert 40. Anonymkode: 5e193...e3f IKEA er vel det verste stedet å gå med mannen sin. Det er rart med det, men alle sier det samme: noe skjer med mannfolka der inne, er bare å få sendt dem rett gjennom varehuset til restauranten ved kassaområdet slik at de kan få seg noe pølse og kaffe😅 Anonymkode: 7592d...47e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå