Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 hva betyr det hvis man dverger under graviditeten? det var en som sa jeg burde slutte med det... og så sa han at jeg unte ikke som det i livet var nytt. jeg er litt forelska i han så jeg skulle gjerne vitst hva han sier... kan dere ikke si det til meg ? klem fra meig
Gekko Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jeg skjønner overhodet ikke hva du sier, jeg... Aner ikke hva du spør om! Dverger? Prøv å formulere deg en gang til, er du snill...
Malama Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Oveskriften " God overskrift" som er noe av den dårligste overksriften på GK, siden jo absolutt null om innleggets innhold, og en tekst som ikke henger på grei å det hele tatt, og et spørsmål som ikke er mulig å skjønne noe som helst av, og ingen oppklaring fra trådstarter om hva dette skl bety. Hmm... hvorfor gidder jeg svare på noe slikt? Det kan man lure på... Nei, det er en DÅRLIG overskrift, og "dverger" er vel ikke noe man GJØR, men noe noen ER?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Er du gravid? Er du full? Er han du har snakket med full? Jeg skjønner overhodet ingenting av hva du skriver.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 det er meg som spurte. jeg som startet denne tråden. jo, han sa at jeg dverger under graviditeten og at jeg burde slutte med det fordi det var ikke bra. og han sa også at jeg unte ikke det som i livet var nytt. hva mente han med det da? jeg lata som ingenting fordi jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke er det som jeg ikke er. jeg er forelska i han også som ingen andre. jeg er gravid da, hvis det er det dere lurte på, men jeg ønsker meg bare et godt svar.
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 (endret) det er meg som spurte. jeg som startet denne tråden. jo, han sa at jeg dverger under graviditeten og at jeg burde slutte med det fordi det var ikke bra. og han sa også at jeg unte ikke det som i livet var nytt. hva mente han med det da? jeg lata som ingenting fordi jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke er det som jeg ikke er. jeg er forelska i han også som ingen andre. jeg er gravid da, hvis det er det dere lurte på, men jeg ønsker meg bare et godt svar. ← Da tror jeg du må spørre han som sa dette. Jeg kan ikke se noe fornuftig i det i alle fall. Endret 26. mars 2006 av LoisLane
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Guriland du skriver rart ! men han kan ha ment "dvele" som betyr noe ala "snakker mye om samme tingen/saken".
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 nei, jeg tror ikke. fordi han sa det og han ble sur fordi jeg dverger. det var det han sa. og jeg tør ikke å spørre han om det fordi jeg lata som ingenting. fordi jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke er det som jeg ikke er. forstår dere meg nå?
Malama Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Nei, vi forstår deg ikke, fordi ingen av oss aner hva du mener med "å dverge" ettersom det ikke er et ord som eksisterer i ordboka. Endret 26. mars 2006 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 nei, jeg vet ikke, men det sa han til meg. og jeg lurer på hva han kan mene med det. og jeg vil gjerne være bra fordi jeg er forelsket i han, og vil ikke spørre han.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #12 Skrevet 26. mars 2006 han var ikke full da han sa det. det var midt på dagen og midt i uke, og han luktet godt, og ikke luktet alkohol engang som alle de andre som drikker mye alkohol.
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2006 #13 Skrevet 26. mars 2006 Hvis han ikke var full, er det en mulighet for at han er gal?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #14 Skrevet 26. mars 2006 dvege, dverge etc betyr her på østlandet å mase om noe, eller prate mye om en og samme ting. kansje han mente du snakker mye om graviditeten? jeg har mere problem å forstå dine andre setninger jeg da...?!
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2006 #16 Skrevet 26. mars 2006 fordi jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke er det som jeg ikke er. ← Skjønner ikke helt denne. Vil du utdype? dvege, dverge etc betyr her på østlandet å mase om noe, eller prate mye om en og samme ting. ← Aldri hørt! Men det finnes jo mange dialektuttrykk, det kan jo egentlig passe godt.
iss Skrevet 26. mars 2006 #17 Skrevet 26. mars 2006 Kan jeg spørre om hvor gammel du er?? Det kan være et slags slang-uttrykk??
Gjest miiip Skrevet 26. mars 2006 #18 Skrevet 26. mars 2006 Har prøvd å unngå denne tråden lenge nå, men må visst bare si noe likevel: Hvis man ikke kan formulere et spørsmål på forståelig norsk - jaja, engelsk eller tysk eller et annet språk som noen skjønner hadde vel vært likebra - og når man til og med etter flere forsøk skriver like uforståelig, ja, da synes jeg ikke man fortjener noe svar. Sorry. (Og neste gang skal jeg klare å forbigå sånne tråder i stillhet, for å følge min egen oppfordring. )
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2006 #19 Skrevet 26. mars 2006 Har prøvd å unngå denne tråden lenge nå, men må visst bare si noe likevel: Hvis man ikke kan formulere et spørsmål på forståelig norsk - jaja, engelsk eller tysk eller et annet språk som noen skjønner hadde vel vært likebra - og når man til og med etter flere forsøk skriver like uforståelig, ja, da synes jeg ikke man fortjener noe svar. ← Hvis man ikke klarer å formulere et spørsmål på morsmålet sitt, DA har man virkelig behov for hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #20 Skrevet 27. mars 2006 meg som startet tråden. jeg håper jeg får svar denne gangen. jeg har tross alt ting bare en time på internett denne gangen, og har ikke så god råd som jeg hadde. Jeg må begynne å spare penger til babyen min, og det er ikke så lett som man tror. for dere som lurer, er jeg 23 år, og er alene om det. han som sa det til meg har det samme alder som meg, og jeg er forelsket i han som ingen andre i verden. men det vil jeg ikke si for jeg vil være bra, derfor lata jeg som ingenting. jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke er den som jeg ikke er som alle andre. de gjør jo ting som egentlig de ikke mener innerst inne, og tilleg later de som for at hele verden skal tro at de er de de er. jeg vil ikke det. men han som sa det til meg, kan ikke mene at jeg må slutte å snakke om det. jeg har ikke snakket mye om graviditeten. men hva mener han med at jeg unte ikke det som i livet var nytt? han er ikke gal, han var ikke full og han er snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå