Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som starter opp på Tinder for å så slette når jeg blir lei og tenker: nå prøver jeg det virkelige liv, for å så krype tilbake..

Jeg får match da jeg er dame, men ikke hundrevis liksom siden jeg er kraftig og har noe annet.  Det lever jeg fint med, men mange sveiper uten å lese bio og det blir jeg litt lei av. Jeg leser deres. De uten bio og kun høyde blir sveipet bort uansett hvor attraktive de er. 

Jeg lever fint som singel, men det er likevel det lille som alle trenger.

Mitt spørsmål er, hvordan slette Tinder og ikke krype tilbake. Råd til å treffe noen irl.. har prøvd litt i sommer, men nå med barna alene i ferien blir det vanskelig. Merkelig nok får jeg flere blikk og smil nå som jeg er på ferie med de🤔 mulig jeg overtolker, men mye smiling, ser på meg opp og ned, stirrer enn når jeg er uten barna. 🤷‍♀️

Anonymkode: 88e1a...a4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De blikkene er nok bare hyggelige smil fordi du er ute med barna.

Ellers skjønner ikke hvorfor Tinder er så farlig? Spør de du matcher med om de gadd å lese profilen din. Ha relevant info der. At du har barn og er ferdig for eksempel. Eller er åpen for flere.

Anonymkode: ffdf6...74b

AnonymBruker
Skrevet

Å møte noen når du er med barna er vanskelig. Ellers så finnes det nå en god del singelgrupper rundt omkring nå, der man kan møte andre fysisk. Du finner flere på Facebook. I tillegg har du feks Smingel i Oslo, og SingleandMingle som har startet opp aktiviteter flere steder. Kan være verdt et forsøk?

Anonymkode: 90838...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...