Gå til innhold

Han klarer ikke å få orgasme "inni"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har fantastisk god sex og er sært glade i hverandre. Vi har samleie nesten hver dag og hver gang tar vi oss god tid og koser oss masse. :P Men han klarer ikke å få orgasme inni meg, uansett stilling og variasjon. Han synes dette er så trist. :( Jeg tenker egentlig ikke så mye over det, klart det hadde jo vært fint å " komme" sammen men, slik er det. Jeg sier til han at det ikke er noe å stresse med, det får skje når det skjer...

Dette er jo drømmescenario for oss kvinner da, at mannen holdet ut i det uendelige!

Vi avslutter derfor samleie med at jeg koser med han/su... han til orgasme. Dette er greit for meg men jeg forstår at han har lyst til å komme inni av og til også :(

Er det flere med samme erfaring og er det normalt over tid?

Tips, råd og vink?

Hilsen forelsket :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knip, kvinne, knip! :wink:

Bruker du undelivsmuskulaturen din aktivt?

Forøvrig; jo mer oppsatt han og du blir på at han skal komme "inni" deg, jo mindre er sjansen for at det skjer, tror jeg.

Kanskje han også trenger et langt forspill slik at dere kan avslutte med hans orgasme under samleie?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jo jeg kniper så det holder jeg :ler:

Er ganske godt trent, så jeg tror ikke det er fordi jeg er "vid"... Han sier at det er trangt nok iallefall...

Skrevet

Hvor tror han/føler han selv at "problemet" sitter da?

Tenner han ikke nok på selve samleiet?

Redd for å gjøre deg gravid?

Har han aldri noensinne fått dette til?

For oppsatt på at orgasmen skal skje under samleie?

Har han fått det til med andre, bare ikke med deg?

Har han smerter under samleie?

For opptatt med at du også skal ha det bra?

Trenger han visuell stimuli av hva som foregår "der nede" hos han selv?

Uten at dere trenger å prate emnet ihjel (og dermed gjøre ting enda mer vanskelig), kan det jo være greit å forhøre seg rundt hans egen oppfatning av hva som skjer og ikke skjer. Selv om dere kanskje allerede har hatt slike "forhørsrunder".

Ha i mente at det kan være vanskelig å være ærlig med seg selv og være fullstendig ærlig med sin partner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sug ham til det er akkurat rett før det går for ham og så pul!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med siste, sug han til det nesten går for han og deretter lar han det gå inni deg.

I tillegg kan du stikke en liten finger i rompen hans dersom han liker det...

Dersom dette ikke funker, kan dere jo starte med at han spruter på mus.. din og se om det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...