Gå til innhold

Liker menn best bad girls? De du ikke får helt take på. Eller liker de damer som er snille , søte og forteller hva de føler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er menn som damer. Å liker de damene som er litt bad girls? Ja hva er egentlig en bad girl. 
Hører det er snakk om bad boys. At damer trekkes mot det

Er det samme for gutta at de liker best bad girls? 

Anonymkode: c6467...798

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bad boys og bad girls er emosjonellt umodne, lever impulsivt på overflaten og dukker ikke dypt i følelser.

Jeg var en tidligere bad girl, nå er jeg stabil girl ;)

Anonymkode: c12d3...bac

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør bad girls så spennende . Hvordan er de i senga? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker egentlig de som er snille og greie, som meg selv. Problemet er at jeg kun tiltrekker meg psykopater og den slags. Havner alltid i vennesonen til de gode kvinnene. Er glad i kvinner som venner, altså, men ønsker jo en kjæreste i tillegg.

Anonymkode: 23ac9...1d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg liker egentlig de som er snille og greie, som meg selv. Problemet er at jeg kun tiltrekker meg psykopater og den slags. Havner alltid i vennesonen til de gode kvinnene. Er glad i kvinner som venner, altså, men ønsker jo en kjæreste i tillegg.

Psykopat kvinner. Hvordan er de?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Psykopat kvinner. Hvordan er de?

Manipulerende, projekterer voldsomt (se Trump for praktisk eksempel på dette), ekstremt impulsive, mangler empati og er voldelige bl.a. Har kun erfaring med ei slik, altså, men det anbefaler jeg egentlig ingen. Tok det jeg fikk, rett og slett, og lærte på den harde måten.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det gjelder for begge kjønn at mennesker med relasjonstraumer og en eller annen form for manipulerende eller usunn adferd tiltrekker folk med en form for usikkerhet i seg. Dette fordi de fremstår som spennende og trigger en form for "gjøre seg fortjent til" reaksjon. 

De fleste ønsker seg nok trygge partnere, men trygge folk er flinkere til å sortere dem ut. 

Jeg ønsker meg en no-nonsense, åpen og ærlig dame. 

Anonymkode: f740b...db3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eller er menn som damer. Å liker de damene som er litt bad girls? Ja hva er egentlig en bad girl. 
Hører det er snakk om bad boys. At damer trekkes mot det

Er det samme for gutta at de liker best bad girls? 

Nei, bad girls er ustabile og slitsomme,

Anonymkode: f0bf5...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn generelt liker trygge, jordnære og omsorgsfulle kvinner. Andre faktorer er underordnet.

Anonymkode: 01c6c...9b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns nad boys bør bli sammen med bad girls og la oss snille myke være i fred. 

Anonymkode: d64bf...b61

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel menn ganske forskjellige. Så noen liker bad girls, og andre liker snille.

Anonymkode: f5ac2...581

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle menn mellom 18 og 80 år liker ikke de samme type damer. Menn har også ulike preferanser... Noen menn endrer også preferanser i løpet av livet. 

Anonymkode: 1cece...148

Skrevet

Det er det samme uansett kjønn: når du skal se på mange milliarder mennesker er det alltid noen som liker noe sært, men det er ikke noen grunn til å tro at menn ikke vil ha det du kaller "bad girls" noe mindre enn at kvinner vil ha "bad boys". Det er bare en del av variasjonen der ute. De fleste vil dog ha ålreite, pålitelige mennesker som respekterer en selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme det, bare de liker meg.

Anonymkode: d451c...837

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bad girl, bad boys, nei takk. Kan vøre tiltrekkene men kun i startfasen.

Anonymkode: 6f63c...d5a

AnonymBruker
Skrevet

De fleste folk liker folk som er ekte og hverken er aggressive eller selvuslettende.

Anonymkode: 9c581...ce5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg syns nad boys bør bli sammen med bad girls og la oss snille myke være i fred. 

Anonymkode: d64bf...b61

Det blir omtrent som å slippe to pitbuller sammen som hater hverandre ! Ender bare i forferdelig mye drama, vold og konflikter. Derfor er det noe som veldig sjeldent skjer i annet en rent begjær over svært kort tid. Bad Boys finner seg dammer de kan manipulere og herske over, det samme med bad girls. Og jeg fatter ikke at noen lar seg seg herske over. Jeg kunne aldri funnet meg en dame som ikke var stabil og trygg ! Noen gir inntrykk av det og er det ikke, men det finner man rimelig fort ut av. 

AnonymBruker
Skrevet

Bad girls er ikke noe for meg. Kommer til å bli totalt overkjørt, jeg vil ha ei som er i samme øyehøyde som meg selv.

Anonymkode: b666b...f89

AnonymBruker
Skrevet

Bad girls forbinder jeg med umodenhet og utrygghet (deres egen). De jeg ikke får helt tak på - som lukkede (høye murer). De snille og søte kan havne i to kategorier, og alt handler om evner å si hva de føler, mener, tenker. Har de sistnevnte så er de gode som gull, har de ikke er de enkle og tafatte.

Anonymkode: a667b...916

AnonymBruker
Skrevet

Sunne menn liker sunne kvinner. Umodne menn liker umodne kvinner. 

Anonymkode: 2f448...c83

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...