Mykmann41 Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli (endret) Hei, jeg har fått i oppgave kjøpe litt lekkert undertøy til min kvinnelige samboer. Både litt flott «hverdagsundertøy» og litt mer av den sofistikerte og glamorøse typen. Hvilke plasser finnes for slikt? Kanskje både av litt rimelig type og noe mer kostbart? Endret 23. juli av Mykmann41
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli lounge.com har mye fint, sexy og behagelig undertøy til alle anledninger 😉 Veldig god variasjon i størrelser, (håper du har kontroll på hva hun trenger der 😅) og medlem av VOEC så man slipper overraskende moms ☺️ Anonymkode: 4b650...c20 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Mykmann41 skrev (1 time siden): Hei, jeg har fått i oppgave kjøpe litt lekkert undertøy til min kvinnelige samboer. Både litt flott «hverdagsundertøy» og litt mer av den sofistikerte og glamorøse typen. Hvilke plasser finnes for slikt? Kanskje både av litt rimelig type og noe mer kostbart? https://www.gossard.com Anonymkode: 7282b...a96
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Hun klarer vel å finne undertøyet selv, så kan du betale det. Anonymkode: 891a6...496 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Vintage See Through Panties - Etsy Norway Anonymkode: 92fcd...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå