Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn:

Hvorfor er det så mange av dere som alltid må dra samtalen inn på sex, uansett hva vi snakker om? Hva er greia med det?

En gammel bekjent tok kontakt igjen, og vi har snakket en del den siste tiden. I starten syntes jeg det var skikkelig hyggelig, vi hadde fine, lette samtaler om alt mulig. Litt småfrekk prat her og der gjorde ikke noe, det kan jo være flørtete og gøy. Men nå har det tatt helt overhånd. Uansett hva vi snakker om, dras det inn i pirring, kåthet eller seksuelle hentydninger. Ærlig talt: Det tar bort hele gnisten. Det som var hyggelig før, føles nå bare ensformig og lite tiltrekkende

hvorfor gjør dere det, er det en vane, en test, eller bare manglende fingerspissfølelse?

Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hva tenker dere?

Anonymkode: ad352...675

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel hva intensjonen er, om det er en seksuell interesse, da kan det jo være småflørtete og gøy. Så er det en grense mellom vovet og vulgær. 

Noen liker å dra ting inn i en seksuell tone, skryter litt osv. Da blir det litt sånn grovis snakk og ofte over grensen til vulgær, kan selvfølgelig glimte til å være gøy. Humor ligger vel da ofte i bunnen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til dere menn:

Hvorfor er det så mange av dere som alltid må dra samtalen inn på sex, uansett hva vi snakker om? Hva er greia med det?

En gammel bekjent tok kontakt igjen, og vi har snakket en del den siste tiden. I starten syntes jeg det var skikkelig hyggelig, vi hadde fine, lette samtaler om alt mulig. Litt småfrekk prat her og der gjorde ikke noe, det kan jo være flørtete og gøy. Men nå har det tatt helt overhånd. Uansett hva vi snakker om, dras det inn i pirring, kåthet eller seksuelle hentydninger. Ærlig talt: Det tar bort hele gnisten. Det som var hyggelig før, føles nå bare ensformig og lite tiltrekkende

hvorfor gjør dere det, er det en vane, en test, eller bare manglende fingerspissfølelse?

Noen menn blir veldig kåte og vil få damer til å snakke litt "dirty". Bare sånn det er dessverre.

Disse mennene ødelegger jo for oss høflige, veloppdragne menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett for å finne ut om man skal gidde å bruke mer tid på deg, eller gå videre å finne neste som er mer "våvet" ( = morsom og mer spennende ) og med på leken…..

Anonymkode: cd87d...cea

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til dere menn:

Ok, så du har hatt mange menn, og alle var like?🫡Er det uflaks? 
Men jeg skjønner deg også om han er en potensiell kjæreste eller sexpartner. Det er igrunn ingen forskjell på praten mellom disse to.. Vulgær prat er turnoff.. for det skaper verken spenning eller tenning.
Altså: "Sjarmøren i mannen er byttet ut med en idiot"

Å prate hverandres truser våte er gøy, vennlig med et lite trylletriks🫡
Før sex er det jo vanlig å ta den modne sex samtalen, det gjør jo sexen mye bedre. Men samtalen er svært munter, for vi er i et muntert øyeblikk. Humør og humor er svært tilknyttet sex, for det gjør at vi river oss løs og slapper mye bedre av. Dønn seriøs og ærlig, men alltid munter❣️
Sex uten den samtalen fungerer ikke i det heletatt.. Da skal du få lov å meg for en idiot😅

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Men jeg skjønner deg også om han er en potensiell kjæreste eller sexpartner. Det er igrunn ingen forskjell på praten mellom disse to.. Vulgær prat er turnoff.. for det skaper verken spenning eller tenning.

Før sex er det jo vanlig å ta den modne sex samtalen, det gjør jo sexen mye bedre. Men samtalen er svært munter, for vi er i et muntert øyeblikk. Humør og humor er svært tilknyttet sex, for det gjør at vi river oss løs og slapper mye bedre av. Dønn seriøs og ærlig, men alltid munter❣️
Sex uten den samtalen fungerer ikke i det heletatt.. Da skal du få lov å meg for en idiot😅

Her har du tenkt med feil hode, som ellers.

Anonymkode: de765...b8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Rett og slett for å finne ut om man skal gidde å bruke mer tid på deg, eller gå videre å finne neste som er mer "våvet" ( = morsom og mer spennende ) og med på leken…..

Jeg forstår hva du mener, men jeg tror du misforstår meg litt også. Det handler ikke om at jeg ikke liker flørt eller pirring, for det kan absolutt være spennende i rette mengder. Det jeg prøvde å si, er at når sex alltid skal trekkes inn, uansett hva vi snakker om eller når på døgnet, så blir det for mye. Det føles ikke lekent eller spennende lenger, det blir bare ensformig og lite tiltrekkende. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Her er det vel mest timing og tilnærming som er feil. På et eller annet tidspunkt må man jo over på sex, men spørsmålet er når, og hvordan. Siden kvinner gjerne er litt passive blir det ofte mannens jobb, og når han så bommer på tid og metode, får vi sånne tråder som dette.

Anonymkode: 7d99d...b71

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Kanskje jeg ordla meg feil, ja. Jeg har ikke hatt ‘mange menn’, jeg har vært i et forhold i 15 år – som nå har tatt slutt. Jeg er ikke på jakt etter noe nytt forhold akkurat nå, men det har vært hyggelig å få kontakt med gamle bekjente igjen. Litt flørt er jo bare kos, men selv når man ikke er ute etter noe seriøst, er det fortsatt lite tiltrekkende når samtalene aldri får være normale. Jeg er ikke imot småfrekk prat, tvert imot – det kan være både gøy og spennende. Men når det skjer hver eneste gang vi snakker sammen, mister det hele poenget for meg. Jeg trenger å føle at jeg snakker med en voksen mann, ikke bare en kåt tenåring. For meg handler tiltrekning om mer enn sexprat. 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her er det vel mest timing og tilnærming som er feil. På et eller annet tidspunkt må man jo over på sex, men spørsmålet er når, og hvordan. Siden kvinner gjerne er litt passive blir det ofte mannens jobb, og når han så bommer på tid og metode, får vi sånne tråder som dette.

Hehe, joda – klart man kan bomme på timingen iblant, det er menneskelig. Men hver dag? Selv etter noen dager uten kontakt starter han samtalen med: ‘Denne varmen gjør meg så kåt. Går rundt med en halv kram en til enhver tid.’ Det blir litt mye i lengden, for å si det sånn 😅 Jeg har nok bare innsett at noen menn først og fremst er ute etter litt hverdagslig ‘action’, og han her er nok en av dem.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, joda – klart man kan bomme på timingen iblant, det er menneskelig. Men hver dag? Selv etter noen dager uten kontakt starter han samtalen med: ‘Denne varmen gjør meg så kåt. Går rundt med en halv kram en til enhver tid.’ Det blir litt mye i lengden, for å si det sånn 😅 Jeg har nok bare innsett at noen menn først og fremst er ute etter litt hverdagslig ‘action’, og han her er nok en av dem.

Så du snakker om én fyr her, som tar opp sex hele tiden? Da er det bare å gå videre. Tenkte det var snakk om en remse menn du hadde møtt på Tinder som begynte med sexprat på feil tidspunkt, siden du rettet spørsmålet mot menn som gruppe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han der er totalt blottet for sosial intelligens 🙄

Anonymkode: f03d3...51e

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner å lure mer og mer på om jeg i det hele tatt er en mann når jeg hører alle disse historiene om menn og samtalene på nettet🤔 Jeg har aldri den typen samtaler med kvinner på nettet.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Denne er helt fair å si synes jeg. Da blir det også lettere å finne en mann som har noe mellom ørene og kan prate om normale temaer. 

Men jeg lurer på om noen menn tror at de "må" sexprate for å holde spenningen til kvinnen? At de tror at kvinner tenker litt som dem selv, og uten flørten, tirringen, kåtheten, så finner hun ikke ham spennende nok? 

Anonymkode: b39a5...b32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis sex først har begynt å bli et tema i samtalene deres og vedkommende er kåt, er det ikke overraskende at han lar det seksuelle ta større plass i samtalene. Da er det vel sex eller sexprat han er ute etter? Hilsen kvinne.

Anonymkode: c1b58...996

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dere?
Hvem er dere?
Jeg vrir ikke samtalen inn på sex hele tiden.
Aldri gjort det i dating heller.

Tror det har mer å gjøre hvilke men du går etter.
Opplevde i mine yngre dager som singel at mange damer faktisk dro samtalen over til sex.
Så da får jeg spørre tilbake.
Hvorfor drar dere damer samtalen over på sex hele tiden?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Signalene du sender ut. Du er med på litt småfrekk prat, og det å være flørtete. Da eskalerer man til neste steg, det er naturlig. Han kan ikke vite at du har en grense - menn er ikke tankelesere. 

Har selv ekstremt sjeldent opplevd det du beskriver, med mindre jeg ønsker det selv. Du må nedeskalere igjen, ikke bare plutselig synes det går for langt. 

Da jeg møtte han jeg nå er gift med unngikk begge å eskalere for langt, for det var tydelig at vi ønsket noe annet enn kun det fysiske og kortvarige. 

Anonymkode: 5a100...f79

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Til dere menn:

Jeg mistenker han er seksuelt tiltrukket av deg og tester hvor grensene dine gått. Vil du ikke så sier du klart ih tydelig fra. Er nok ikke mer komplisert enn det.

Anonymkode: e2b9e...b80

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Til dere menn:

Fordi vi er biologisk helt forskjellige. Menn vil stort sett alltid ha sex på topp 3 lista han tenker på daglig. For en kvinne vil det neppe en gang være på topp 10 lista.

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (4 minutter siden):

Fordi vi er biologisk helt forskjellige. Menn vil stort sett alltid ha sex på topp 3 lista han tenker på daglig. For en kvinne vil det neppe en gang være på topp 10 lista.

Så alle menn er sånn, og alle kvinner er sånn?

Kjedelig at alle er så like da 

Anonymkode: bdef3...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...