Gå til innhold

36år og møte en som er ute etter casual, er det helt ok i min alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det er ei stund siden forrige flørt og forhold så merker man behovet for intimitet. En i nærområdet likte meg på facebook appen, jeg har sett han veldig mange ganger før. Sjarmerende fyr og litt yngre enn meg. Jeg vet jo hva han er ute etter men noe sier meg at jeg vil treffe han. Er dette helt idiotisk? Horete? Innafor? 

Anonymkode: 0bbd1...701

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva fremmede folk på kg har si om det? 

Anonymkode: 100f8...257

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst har du lov.

Anonymkode: 14cc9...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du lyst har du lov.

Anonymkode: 14cc9...012

Ja får bare litt billig, løssluppen følelse av dette. Nå er det ikke ofte jeg gjør dette da🙉 

Skrevet

Er vel helt greit det. To voksne mennesker bestemmer selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For å høre andres erfaring🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja får bare litt billig, løssluppen følelse av dette. Nå er det ikke ofte jeg gjør dette da🙉 

Overhodet ikke billig, løssluppen.  Seriøst! Nei, det er du ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå):

Overhodet ikke billig, løssluppen.  Seriøst! Nei, det er du ikke. 

Ikke? Jeg vet jo hvordan følelsen min er etterpå. Men han er så sexy at jeg bare vil. Ganske usansynlig at vi ligger første gang. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

AnonymBruker
Skrevet

Han er 33 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er 33 

Altså er dere jevnaldrende. 

Anonymkode: b9968...64b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Altså er dere jevnaldrende. 

Anonymkode: b9968...64b

Ja, skiller 4år. Jeg blir 37

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, livet er så kort, kos deg! ❤️ 

Anonymkode: 3a814...968

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke? Jeg vet jo hvordan følelsen min er etterpå. Men han er så sexy at jeg bare vil. Ganske usansynlig at vi ligger første gang. 

Nei overhodet ikke. Dere er voksne mennesker. Vil dere kose så kos dere. Det er ikke noe galt med det.

Skrevet

Ser er jo helt greit så lenge du er sikker på fortiden hans og sørger for at han tester seg før samleie, samt ikke har ligget med noen de siste ukene før test. Folk som er ute etter casual har ofte flere sexpartnere, og vi vet at de oftere har genetiske markører knyttet til risikovilje 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når det er ei stund siden forrige flørt og forhold så merker man behovet for intimitet. En i nærområdet likte meg på facebook appen, jeg har sett han veldig mange ganger før. Sjarmerende fyr og litt yngre enn meg. Jeg vet jo hva han er ute etter men noe sier meg at jeg vil treffe han. Er dette helt idiotisk? Horete? Innafor? 

For å hjelpe deg med den dårlig samvittigheten din: 
Sex er igrunn omsorg for hverandres nytelser, og en fin måte å spre glede på.
Så tenk litt over godfølelsen, og lykkelig du og han blir etterpå?🤭
Mitt beste tips er å få til en fin totalopplevelse, den vil alltid gi deg god samvittighet:

Før sex: Finn ut ting dere kan gjøre sammen.. prat om alt unntatt vær og politikk.. La praten få en myk overgang til sex.. Prat om ønsker, og om ting dere liker og misliker.. Vask utstyret og gå til sengs🥰

Under sex: Gjør det dere har pratet om.. utfyll hverandres ønske som måtte passe dere.. følg "orgasmeloven"🪄

Etter sex: Når dere ligger helt utmattet og tilfredstillt, prater dere om ting som var deilig, og evt det som kunne vært bedre. Det ansees ikke som kritikk.. for det er nyttig, for å forbedre sexen til neste gang. Dagen etterpå er det omsorgsfullt å spørre om hvordan det går, evt prate om gjensynsglede.. 

Dette vil bringe deg til mye bedre samvittighet TS..
Jeg har gjordt dette i 35 år, og mener en god totalopplevelse er meget godt mottatt av kvinner.. De føler seg iallefall ikke horete.. de føler å bli varetatt, inkludert og fikk et godt minne for livet❣️

Les hva @Majer skriver.. det er meget betryggende👏

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vet jo hva han er ute etter men noe sier meg at jeg vil treffe han. Er dette helt idiotisk? Horete? Innafor? 

Det er innafor i alle aldre så lenge dere er ærlige med hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, skiller 4år. Jeg blir 37

Har du barn? Om du ikke har, men vil ha barn, så har du jo bare noen siste år igjen nå, -etter det er det forsent. 

Anonymkode: 58725...710

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du tenkt at en mann som stilte dette spørsmålet var løssluppen og horete? 
Hvorfor skal det være annerledes for menn enn for kvinner?

Anonymkode: c1f38...2ed

• Liker 1
Skrevet

Nå må folk kutte ut det stigmaet folk har rundt sex. Er du kåt og han er kåt så knull til dere ikke klarer å stå på bena lenger! 

Man er bare ung en gang i livet så hvorfor skal man la være å kose seg bare fordi samfunnet sier fy! Skjerpings folkens.

Som jeg liker å si, bedre å angre på ting man har gjort en å angre på ting man ikke har gjort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I alle dager, hvorfor spør du om dette? Det er du som bestemmer over ditt liv, vil du treffe en for sex så gjør du det

Anonymkode: b7935...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...