Gå til innhold

Frp velgere fikk 22 juli-senteret til å stenge kommentarfeltet sitt. Når skal Frp ta ansvar for velgerne sine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i artikkelen står det at det er Frp velgere?

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er noe med den der FRP- koblingen som provoserer meg, og sikkert mange flere enn meg. Det var jo en terrorist, og ikke en vanlig FRP- velger. Før valget - å komme med så mange vage beskyldninger, som jeg har hørt flere ap' ere gjøre, bruke denne terrorhandlingen som politisk virkemiddel, det synes jeg er kvalmt.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Mooza skrev (3 timer siden):

Det er noe med den der FRP- koblingen som provoserer meg, og sikkert mange flere enn meg. Det var jo en terrorist, og ikke en vanlig FRP- velger. Før valget - å komme med så mange vage beskyldninger, som jeg har hørt flere ap' ere gjøre, bruke denne terrorhandlingen som politisk virkemiddel, det synes jeg er kvalmt.

Jeg tenker ikke på ABB, men de som kom med kommentarene i år. Flere av profilene viste at de stemmer FRP

• Liker 2
Skrevet
Majer skrev (På 24.7.2025 den 1.44):

Jeg tenker ikke på ABB, men de som kom med kommentarene i år. Flere av profilene viste at de stemmer FRP

Når skal SV-velgere slutte å føle seg moralsk SÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn alle andre? Representerer et sted mellom 5 og 10% av landets innbyggere, men av en eller annen grunn tror de at de snakker for majoriteten 

Men du har seriøst åpnet et diskusjonsforum, kartlagt hvem som har postet kommentarer, kartlagt hva de stemmer, systematisert funnene og kommet frem til at samtlige som postet ufine uttalelser stemte FrP? Hvordan er fordelingen på hudfarge, bilmerke, høyre- eller venstrehendt? 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
Majer skrev (På 23.7.2025 den 22.20):

Velgerne deres svekker demokratiet. Hvorfor skal de få fortsette med det?

https://www.nrk.no/norge/22.-juli-senteret-matte-stenge-kommentarfelt-etter-hatmeldingar-1.17502296

Jeg sjekket folkene i kommentarfeltet og det var flere Frp-velgere der

Dette er ganske provoserende.

Det du undergraver er ytringsfriheten med å komme med slike falske påstander. 

Nå har jeg aldri stemt frp og jeg kommer heller aldri til å stemme frp, men de skal i likhet med alle andre partier ha like stor rett til å ytre seg som alle andre partier. 

At du ikke ser hva dimensjonen av dine handlinger med å lage slike falske historier sier sitt om deg. 

Hva blir din neste historie? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Majer er like stor tilhenger for demokrati og ytringsfrihet som en kommunistisk diktator på 70-tallet… 

Det er greit med demokrati så lenge alle stemmer til venstre i det politiske landskapet. Alle andre kan hoppe i sjøen 

• Liker 8
Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Når skal SV-velgere slutte å føle seg moralsk SÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn alle andre? Representerer et sted mellom 5 og 10% av landets innbyggere, men av en eller annen grunn tror de at de snakker for majoriteten 

Men du har seriøst åpnet et diskusjonsforum, kartlagt hvem som har postet kommentarer, kartlagt hva de stemmer, systematisert funnene og kommet frem til at samtlige som postet ufine uttalelser stemte FrP? Hvordan er fordelingen på hudfarge, bilmerke, høyre- eller venstrehendt? 

Jeg skrev ikke at jeg hadde sett at alle stemmer Frp, men jeg fant flere

Rotehodet skrev (1 time siden):

Dette er ganske provoserende.

Det du undergraver er ytringsfriheten med å komme med slike falske påstander. 

Nå har jeg aldri stemt frp og jeg kommer heller aldri til å stemme frp, men de skal i likhet med alle andre partier ha like stor rett til å ytre seg som alle andre partier. 

At du ikke ser hva dimensjonen av dine handlinger med å lage slike falske historier sier sitt om deg. 

Hva blir din neste historie? 

Nei, det Frp gjør er å undergrave ytringsfriheten ved å ikke ta avstand fra de velgerne som svekker den. Blir som om Rødt ikke skulle tatt avstand fra AKP-ml, noe de har gjort.

newman01 skrev (42 minutter siden):

Majer er like stor tilhenger for demokrati og ytringsfrihet som en kommunistisk diktator på 70-tallet… 

Det er greit med demokrati så lenge alle stemmer til venstre i det politiske landskapet. Alle andre kan hoppe i sjøen 

Hvilken kommunistisk diktator fra 70-tallet. Kommunisme kan bare skje hvis folket bestemmer. Hvis en diktator bestemmer er det ikke kommunisme....

Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Nei, det Frp gjør er å undergrave ytringsfriheten ved å ikke ta avstand fra de velgerne som svekker den. Blir som om Rødt ikke skulle tatt avstand fra AKP-ml, noe de har gjort.

Hvilken kommunistisk diktator fra 70-tallet. Kommunisme kan bare skje hvis folket bestemmer. Hvis en diktator bestemmer er det ikke kommunisme....

Pol Pot er helt enig. Helt frivillig 

• Liker 5
Skrevet

Hva stemte de andre da?

Du har misforstått dette med ytringsfrihet.
Om man skal ha ytringsfrihet kan det ikke være betinget av at alle ytringer holder seg innenfor et rom av akseptable meninger, bestemt av hvem som enn sitter med makta til enhver tid.
I så fall vil FrP garantert nekte deg å uttale deg, dersom de vinner valget.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...