AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Kan man bruke det når hodebunnen er sensitiv? Anonymkode: 148fb...8e4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan man bruke det når hodebunnen er sensitiv? Anonymkode: 148fb...8e4 Du vil antagelig bli litt tørr i begynnelsen uansett, bare å kjøpe et godt fukt serum. Jeg kjøper cosmica sitt sensitiv scalp reliev serum. Anonymkode: 7c887...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Det er et legemiddel -> snakk med fastlege eller hudlege. Anonymkode: 1881d...2f0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du vil antagelig bli litt tørr i begynnelsen uansett, bare å kjøpe et godt fukt serum. Jeg kjøper cosmica sitt sensitiv scalp reliev serum. Anonymkode: 7c887...7f4 Nei. Det er ikke uvanlig å reagere på minoksidil, og da hjelper ikke "et godt fuktserum". Anonymkode: 1881d...2f0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det er ikke uvanlig å reagere på minoksidil, og da hjelper ikke "et godt fuktserum". Anonymkode: 1881d...2f0 De fortalte meg det på apoteket. Anonymkode: 7c887...7f4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Er dame med håravfall som kommer av overgangsalder og stress. Leser at mange bruker minoxidil for menn, men det kan vel ikke jeg begynne med når jeg har sensitiv hodebunn? Har tenkt å ta meg en tur til hudlege først Ts Anonymkode: 148fb...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå