AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Hei flytta inn i ny leilighet og har både vaskemaskin og tørketrommel. Men jeg ser at det bare er et rør for vantilkobling. Kan man kjøpe sånn ekstra rør med to deler som kan ta både vaskemaskin og tørketrommel. Legger med bilder hvordan det ser ut: noen som har erfaring ? Anonymkode: bfd16...456
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Meg bekjent trenger ikke tørketrommelen vanntilkobling, kun strøm og evt. avløp hvis du ikke vil tømme kondensbeholderen hele tiden. Anonymkode: d8c00...fe1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Dette må heldigvis være en misforståelse: tørketromler krever ikke vanntilførsel. Det ville vel vært litt kontraproduktivt? Anonymkode: 4ca8a...04b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Trenger ikke vann til tørketrommel.. Anonymkode: f355a...01a
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Men den har vann ut, nå renner vannet i en bøtte. Kan man få til på en annen måte Anonymkode: bfd16...456
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Jeg trenger en vannavskiller til vannet fra vaskemaskinen og avløpet fra tørketrommelen. Anonymkode: bfd16...456
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trenger en vannavskiller til vannet fra vaskemaskinen og avløpet fra tørketrommelen. Anonymkode: bfd16...456 Har du ikke en kondensboks på trommelen? Fra vaskemaskinen skal det følge med rør til utløpet som du plasserer på et stikk til avløpssystemet. Anonymkode: 4bb3c...659
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men den har vann ut, nå renner vannet i en bøtte. Kan man få til på en annen måte Anonymkode: bfd16...456 Både avløp fra vaskemaskin og tørketrommel kan du la gå ned i samme avløp. Anonymkode: f355a...01a
Snok1 Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette må heldigvis være en misforståelse: tørketromler krever ikke vanntilførsel. Det ville vel vært litt kontraproduktivt? Anonymkode: 4ca8a...04b Jepp.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Avløpsrør til kondensvannet du vel? Du kan jo bruke samme avløpsrør som til vaskemaskinen. Finnes sikkert noe slanger som fikser det, er jo bare å høre på en rørleggerfirma el.l det. Anonymkode: 63a41...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå