AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Vurderer å bade på en strand ute nå kl. 20:30....med en 7.5 åring...er det for sent nå? Det er jo ferie og alt...? Anonymkode: 7f23a...663
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Som voksen bør du kunne ta en sånn avgjørelse selv eller? Anonymkode: 91bca...49f 6 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som voksen bør du kunne ta en sånn avgjørelse selv eller? Anonymkode: 91bca...49f Ts her...ha jeg vet det....men du vet......jeg har hørt at det er mange "Karens" der ute som kanskje ringer bv. og sier at ungen er for sent oppe...du vet vel at Norge har en annen kultur enn i utlandet....... Anonymkode: 7f23a...663
Ulrikke Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli En sommer vi var på lang ferie i Danmark med noen venner m/barn var det ingen av oss som la seg før midnatt.... Og de yngste ungene var yngre enn sju Det var en sånn sommer vi har hatt nå mange steder, med lange, varme kvelder, og alle koste seg enormt. Dra og bad, det bestemmer ingen andre enn du! 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Det er ikke for sent. Bare hyggelig med et kveldsbad sammenS Anonymkode: e4c62...e9d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Så lenge du kjenner sitt barn og barn våkner uthvilt i morgen så kjør på. Jeg kunne ikke gjort det med 11 åringen min. Hun takler aktivitet så seint dårlig og våkner sur dagen derpå 🤦♀️😅 Anonymkode: 4855f...ddc
SPOCA Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Kjør på! Et av mine fineste sommerferieminner er den sommeren vi badet i bassenget på natta på Mallorca. Den gang var det ikke air condition, og det var så ekstremt varmt at vi badet om natta. Som 5-åring var det kjempespennende og litt magisk. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli ser ikke problemet. Dette har vi gjort mange ganger. Anonymkode: 06b88...237 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her...ha jeg vet det....men du vet......jeg har hørt at det er mange "Karens" der ute som kanskje ringer bv. og sier at ungen er for sent oppe...du vet vel at Norge har en annen kultur enn i utlandet....... Anonymkode: 7f23a...663 Hadde overhode ikke vært noen bekymring for meg altså Anonymkode: 6de5c...b60
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Bada til solen gikk ned for et par dager med mine to på 9 og 12 , var flere barn der også , Anonymkode: 9a88c...34f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli Ganske søtt å være vitne til når saueflokken har skapt slik frykt hos enkeltpersoner at de ikke lenger tør å ta den enkleste beslutning. Definerer du deg også som Sterk og selvstendig? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her...ha jeg vet det....men du vet......jeg har hørt at det er mange "Karens" der ute som kanskje ringer bv. og sier at ungen er for sent oppe...du vet vel at Norge har en annen kultur enn i utlandet....... Anonymkode: 7f23a...663 Anonymkode: 878ee...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vurderer å bade på en strand ute nå kl. 20:30....med en 7.5 åring...er det for sent nå? Det er jo ferie og alt...? Anonymkode: 7f23a...663 Så mange barn bada til over 21.00 her. Anonymkode: c2f15...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli Kom nettopp inn fra kveldstur med min 7 åring nå😅 han har gipset armen og kan ikke både, ellers hadde vi sikkert gjort det også. Han sover gjerne til 10 i morgen tidlig nå, og er enkel å snu når skolen begynner igjen. Koselig med sene sommernetter🥰 Anonymkode: 5d0d4...868 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #15 Skrevet 23. juli Jeg har badet med min 6 åring både kl 20 og 21 disse dagene det har vært så varmt, herlig med et bad før leggetid. Har vært flere andre barn der og badet på kvelden alle dagene. Vi har ferie og hva andre måtte tenke om det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg har ikke opplevd noe negativt med det heller. Både barnet og jeg nyter sene kvelder og å sove lenge nå i ferien Anonymkode: 4a029...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå