AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli til tider har jeg veldig dårlig mage. Og jeg synes det er flaut å dele et lite hotellrom med venner hvis magen slår seg vrang. Det er vel noe psykologisk men jeg synes det er veldig ille. Tror ikke jeg klarer å venne meg til det. Finnes det noen gode sprayer etc som kan fjerne lukt hvis jeg skulle få skikkelig magetrøbbel? Hva gjør dere som også synes sånt er flaut? Anonymkode: 2c2c1...dc0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Det beste du kan gjøre er å umiddelbart trekke ned når bæsjen forlater rumpa. Og følge opp med å trekke ned 3-4 ganger, hver gang cisterna blir full. Da skal den verste drittlukta ha blitt sugd ned i dass. Anonymkode: bd192...637 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli X-it spray. Europris og Jernia har den tror jeg Anonymkode: a88b8...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Jeg har pleid å gå på doer i lobbyen, treningsrommet etc istedenfor. Eventuelt bedt kjæresten gå ut, om jeg vet det blir ille. Det er lov å ville bæsje uten at andre (du kjenner) hører det. Vi gir hverandre alltid sppace! Anonymkode: 34cce...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Jif Stank Stopp fungerer veldig bra. Du sprayer to ganger i vannet -før- du gjør ditt fornødne. Om det ikke holder så fungerer det bra å supplere med X-it spray fra Europris Anonymkode: ea622...c46 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Tenn en fyrstikk... Da lukter det iallefall ikke bæsj eller sånn syntetisk blomster/frukt/whatever-lukt i tillegg til bæsj... Evt funker "before you go, poo purri" ganske bra, men den lukter som myggspray... Anonymkode: 0c9fa...16e 1
C8H10N4O2 Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Enig med forrige taler, tenn en fyrstikk eller to, og lukta brenner opp 🔥
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Spør på apoteket. Har en venninne med stomi. Hun har en liten spray som fungerer helt sinnsykt bra, men husker dessverre ikke navnet. Kan spørre på apoteket etter luktfjerner som er tiltenkt stomi. Anonymkode: bfd9c...fb6
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli C8H10N4O2 skrev (26 minutter siden): Enig med forrige taler, tenn en fyrstikk eller to, og lukta brenner opp 🔥 Hvordan er det på hotellrom. Kan det utløse røykvarsler? Anonymkode: 2c2c1...dc0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spør på apoteket. Har en venninne med stomi. Hun har en liten spray som fungerer helt sinnsykt bra, men husker dessverre ikke navnet. Kan spørre på apoteket etter luktfjerner som er tiltenkt stomi. Anonymkode: bfd9c...fb6 Er det ynolens? Jeg har forsøkt det også men ble ikke så imponert. effekten varte bare noen få minutter Anonymkode: 2c2c1...dc0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli POO POURRI! sprayes INNI doen før du bruker den, absolutt ingen lukt etterpå! Anonymkode: 1a1b4...6fc
C8H10N4O2 Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det på hotellrom. Kan det utløse røykvarsler? Anonymkode: 2c2c1...dc0 Aner ikke 🤷🏽♀️ Men ser for meg at det skal litt mer røyk til for å utløse brannalarmen enn det som kommer fra et par fyrstikker.
monican94 Skrevet 23. juli #13 Skrevet 23. juli jif spray i do flr nummer 2, er amaaazing. Jeg har vært den som ikke bæsjer på ei hel langhelg på venninnetur f eks. Dårlig mage - dårlig lukt - flaut. Denne har "reddet livet mitt" Trenger ikke lenger hevde meg mett og ikke lyst på vin på tur liksom 😇
AnonymBruker Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli Anbefaler Boblehuset sin Poo Boo. Sprayes i toalettet før du setter deg, og eliminerer sjenerende lukt. Perfekt str å pakke i toalettmappa, lukter godt og er supereffektiv. Anonymkode: 39db7...5e2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #15 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): til tider har jeg veldig dårlig mage. Og jeg synes det er flaut å dele et lite hotellrom med venner hvis magen slår seg vrang. Det er vel noe psykologisk men jeg synes det er veldig ille. Tror ikke jeg klarer å venne meg til det. Finnes det noen gode sprayer etc som kan fjerne lukt hvis jeg skulle få skikkelig magetrøbbel? Hva gjør dere som også synes sånt er flaut? Anonymkode: 2c2c1...dc0 Å kamuflere en lukt med en annen lukt er sjelden noe effektivt. Ta med deg en flaske Zalo og vask doen etter bruk, så forsvinner og lukten. Selv bare en liten sprut Zalo i wc etter at du har gjort ditt, og trukket ned en gang, er med på å fjerne mye lukt, særlig om du trekker ned en gang til. Anonymkode: 39438...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå