AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg er litt over 40 år, og har alltid drømt om A4-livet med barn og kjernefamilie. Men har en ungdom på deltid, og nesten ikke annen familie. Har hatt ett par forhold etter faren til barnet mitt, men de har jo endt av ulike årsaker. Har datet mange, men det er virkelig ikke lett å finne noen det klaffer med, og noe som varer. Har møtt en i noen måneder nå. Han har barn, men han har de veldig lite av ulike grunner. Hadde ikke barn vært så viktig for meg, tror jeg vi kunne fått det ordentlig fint sammen. Jeg vil jo så gjerne bli bonusmor siden toget har gått for å få flere egne. Skulle ønske det ikke var så viktig for meg. Hva ville du gjort? Gått for det trygge og fine med denne personen, eller fortsette å lete etter et forhold med norn som har barn? Anonymkode: f8aa2...50d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Gå for det fine med den personen Anonymkode: c6e9c...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Jeg er ikke forelsket, det er nettopp det. Skulle så ønske jeg var det. Anonymkode: f8aa2...50d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Det virker som en av dine sterkeste verdier er familie. Da kan jeg ikke skjønne at en mann som har barna lite er rett for deg. En mann med samme verdier som deg ville gjort alt for å være virkelig tilstede for barna sine. Nå kan det hende han her har gjort det, men jeg får ikke helt det inntrykket av det du skriver? Ikke kompromiss på de verdiene som er viktig for deg. Anonymkode: 3ba8c...fd0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Hvis barn er så viktig for deg, er dette feil mann å satse på. Anonymkode: 3d375...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå