Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M66: Godfolk, er det noen som har erfaringer fra Cap d’Agde?

Hvordan reise enklest? Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 
Hvor bor man med høy kvalitet 4-5 stjerner.  Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 
Hvilke utesteder er best?  Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 

Jeg er ikke interessert i kommentarer fra dere som "tar avstand" eller kaler det "sexturisme" eller har andre former for fordommer. 
Jeg ønsker tips og råd om Cap d’Agde - for et voksent seriøst par.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vil anbefale  Histoires d'Ô som er en mixed sauna, den er delt i 2 deler. Den ene delen er reservert par og den andre siden er åpen for alle. 

Anonymkode: 1549a...045

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også d’O, rent, fredet og hyggelige folk. I går var det mye folk og ja… Kan ellers anbefale Kama Sutra som er en slags «dagklubb», med basseng, solsenger og lekerom i kjelleren. Skumpartyet er obligatorisk, vilt og hedeonistisk. Og selvfølgelig stranda, lengst bort. Mange ulike restauranter og barer, så mye for enhver smak, men forvent ikke Michelin. Har ikke bodd på hotell inne på området, bare i leilighet. Blitt ganske dyrt begge deler, men det er flere som leier ut leilighet privat til en bedre pris. 

Anonymkode: 2ffc8...b19

AnonymBruker
Skrevet

Cap er en av de svært få sexresortene du kan besøke (som ikke er invite-only) hvor du faktisk kan oppleve å se noen som er under 40 og seksuelt attraktiv. Stortsett er sexklubber og resorts åpent for almuen fylt av besteforeldre og uattraktive par.

Anonymkode: 44eb4...89b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Endret av Langline
Skrevet
Gentleman59 skrev (På 23.7.2025 den 20.19):

M66: Godfolk, er det noen som har erfaringer fra Cap d’Agde?

Hvordan reise enklest? Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 
Hvor bor man med høy kvalitet 4-5 stjerner.  Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 
Hvilke utesteder er best?  Ja, jeg kan google, men vil gjerne ha tips fra de som har vært der. 

Jeg er ikke interessert i kommentarer fra dere som "tar avstand" eller kaler det "sexturisme" eller har andre former for fordommer. 
Jeg ønsker tips og råd om Cap d’Agde - for et voksent seriøst par.

Fly til Barcelona og tog derfra er et alternativ til å fly til Montpellier som er nærmere enn Barcelona, men har langt dårligere forbindelse til Norge. Bil er også et alternativ hvis man skal flere steder i ferien.

Jeg har aldri bodd med høy kvalitet og forstår egentlig ikke hvorfor det er viktig. Man bor etter min mening best i leilighet på Port Nature i retning sør eller sør-vest. Da bor man der det er mest liv og mest å se på/delta i.

Le Glamour er den største, beste og dyreste klubben. 5 stjerners på alle måter. Der kan man også bruke så mange euro man bare vil i form av å bestille bord med mer drikkevarer enn man bør drikke på en kveld. Hvis det er noe poeng. Skal man ned i standard og størrelse så er le Tantra et alternativ. 

Histoires d'Ô er en søvnig sauna som etter min mening er best på dagtid når det regner. Har man fortsatt puls så er det langt mer morsomt på dagtid på pool- eller skumparty eller på kvelden i en av klubbene.

Stranden er absolutt ikke 5-stjerners. Det som foregår der er nærmest uten stjerner, men hysterisk morsomt å se på hvis man er i det rette humøret. 

• Liker 1
Skrevet
Village skrev (7 timer siden):

Fly til Barcelona og tog derfra er et alternativ til å fly til Montpellier som er nærmere enn Barcelona, men har langt dårligere forbindelse til Norge. Bil er også et alternativ hvis man skal flere steder i ferien.

Jeg har aldri bodd med høy kvalitet og forstår egentlig ikke hvorfor det er viktig. Man bor etter min mening best i leilighet på Port Nature i retning sør eller sør-vest. Da bor man der det er mest liv og mest å se på/delta i.

Le Glamour er den største, beste og dyreste klubben. 5 stjerners på alle måter. Der kan man også bruke så mange euro man bare vil i form av å bestille bord med mer drikkevarer enn man bør drikke på en kveld. Hvis det er noe poeng. Skal man ned i standard og størrelse så er le Tantra et alternativ. 

Histoires d'Ô er en søvnig sauna som etter min mening er best på dagtid når det regner. Har man fortsatt puls så er det langt mer morsomt på dagtid på pool- eller skumparty eller på kvelden i en av klubbene.

Stranden er absolutt ikke 5-stjerners. Det som foregår der er nærmest uten stjerner, men hysterisk morsomt å se på hvis man er i det rette humøret. 

M66: Takk for godt svar og gode poeng og gode råd. 

AnonymBruker
Skrevet

I dag var det totalt mayhem i skumpartyet. Veldig fullt, de fleste 20-40 år, vanvittig stemning. Folk hadde seg på alle mulige måter, overalt. Anbefales med andre ord😊

Anonymkode: 2ffc8...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...