AnonymBruker Skrevet 25. juli #41 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 19.58): nært familiemedlem som er svært manipulativ virker å være flere i din familie... Anonymkode: 41d50...059
Brunhilde Skrevet 25. juli #42 Skrevet 25. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil tråd, beklager 🙂 Endret 25. juli av Brunhilde
AnonymBruker Skrevet 25. juli #43 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du bør vel ha en skikkelig diagnose for og få det til, min samboer har ms og jobber nå 50%, men vet ikke selv hvor lenge hen orker det pga sykdommen Anonymkode: 808be...c6b Hva er greia med diagnosemaset? Ja, det finnes folk som ufør når de 18 uten arbeidsprøving også, det er veldig få , men psykisk utviklingshemmede som ikke har språk , ikke kan gå på do eller spise selv får det. Allikevel er ikke diagnosen nok. De som kan kommunisere vil fullføre tilrettelagt videregående skole og så prøve seg i tilrettelagt jobb. den du siterer er vel så syk/ skadet at varig nedsatt inntektsevne kan fastslås allerede ved sykemelding som et sjeldent unntak. Det har ingenting med diagnosen til din samboer og gjøre. Hvis hen ( skjønner behovet for anonymitet ved og ikke røpe kjønn🤦♀️) ikke klarer og jobbe noe mer og ikke har inntektsevne kan uføretrygd være en løsning, men det har ingenting med diagnose og gjøre. slutt og mate diagnosetrollet 😅 Anonymkode: 07e4d...07b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #44 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men du bør vel ha en skikkelig diagnose for og få det til ... Anonymkode: 808be...c6b De fleste diagnoser er skikkelige, uansett hva de fører til. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er greia med diagnosemaset ... slutt og mate diagnosetrollet 😅 Anonymkode: 07e4d...07b Her er jeg ganske enig. Jeg har hatt en kronisk sykdom i 20 år, men jobbet fullt de første 15 årene og med 20% ufør fra SPK de siste årene før jeg ikke klarte mer og ble 100% ufør. Anonymkode: 9ecff...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå