AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Forholdet vårt startet for to måneder siden, men vi var venner for et år siden. Jeg møtte barna hans, vi gikk ut sammen, jeg hadde med en gave til barna hans, han sa at han følte seg komfortabel med meg, men på to dager har han ikke svart på meldingene mine. Merk at han tidligere ble diagnostisert med psykose da han var tenåring, så jeg vet ikke om dette fortsatt påvirker avgjørelsene hans, fordi jeg føler at han noen ganger er nølende og forvirret. Anonymkode: a6c28...c09
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Du burde ikke involvere deg med en psykisk syk person. Anonymkode: 9558c...a28 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du burde ikke involvere deg med en psykisk syk person. Anonymkode: 9558c...a28 Hvorfor ikke? Anonymkode: 4229d...2fb
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Da ringer du og prøver å få dette avklart gjennom en vanlig prat Anonymkode: 55a4d...65b
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du burde ikke involvere deg med en psykisk syk person. Anonymkode: 9558c...a28 Du har rett, det er skikkelig slitsomt. Anonymkode: a6c28...c09
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 4229d...2fb Sier ikke dette seg selv egentlig? Anonymkode: 669fc...0ed 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 4229d...2fb At du spør sier mye om din mangel på kunnskap og erfaring. Lykke til med å lære av dine feil. Dette blir et levende mareritt og helvete for deg. Anonymkode: 9558c...a28 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 2.10): Du burde ikke involvere deg med en psykisk syk person. Anonymkode: 9558c...a28 For et tøvete svar. Tipper du er på en eller annen måte involvert i mennesker med psykiske lidelser du også. Til TS: Det beste du gjør er å ringe han for å få svar på det du egentlig lurer på. Det høres ut som han kanskje ikke legger så mye i forholdet, eller det kan ha hendt han noe. Uansett så får du ikke svar på det her. Anonymkode: 9e2b7...63f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): For et tøvete svar. Tipper du er på en eller annen måte involvert i mennesker med psykiske lidelser du også. Til TS: Det beste du gjør er å ringe han for å få svar på det du egentlig lurer på. Det høres ut som han kanskje ikke legger så mye i forholdet, eller det kan ha hendt han noe. Uansett så får du ikke svar på det her. Anonymkode: 9e2b7...63f Du har rett, han var psykotisk som tenåring. Det er veldig slitsomt å måtte skifte annenhver dag, og jeg har ikke energi til dette. Anonymkode: a6c28...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå