Gå til innhold

Tenker du på seksuelle fantasier gjennom dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som plutselig kan begynne å tenke på en seksuell fantasi du onanerte/runket til tidligere den dagen? Eller er du ferdig med det idet du har kommet?

Jeg har begynt å få mentale bilder av fantasien i helt tilfeldige situasjoner gjennom dagen. Litt slitsomt egentlig. Si at jeg onanerte om morgenen, og selv om jeg ikke er spesielt kåt, sitter i bilen med kidsa, mas, handling og gjøremål, så plutselig dukker det opp bilder i hodet av det jeg onanerte til tidligere på dag. Det har dukket opp de siste månedene. Hvorfor vandrer tankene sånn?

Anonymkode: 74966...387

AnonymBruker
Skrevet

Tankene har lett for å vandre om man er ufokusert eller ikke føler seg helt til stede. Man er der man er, så er man likevel et helt annet sted. Det er litt pussig, men samtidig litt gøy.

Mulig det er hjernen din som prøver å fortelle deg at du trenger en time-out?

Oppstår det når du er stresset feks?

Er det noe du undertrykker? 

Prøv og legg merke til hva det kan være som utløser det. Dagdrømming kalles det på godt norsk. Jeg gjør det ofte både bevisst og ubevisst. Så da synger jeg det som oftest ut av systemet. 

Anonymkode: 93853...4a2

Skrevet

Under kjedelige jobbmøter fantaserer jeg at de andre møtedeltakerne har sexorgier seg mellom på tvers av alder, kjønn og avdelinger. Det blir oftest en komplett clusterfuck og jeg unngår å sovne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kan tenke på sex på de minst passede stedene:) 

kvinne42

Anonymkode: ffb6d...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å la være. Noen ganger dukker de bare opp, men da begynner jeg å tenke på noe annet. Jobber i butikk, og da passer det dårlig om jeg går rundt med bul i buksa. :P 

Anonymkode: b2e43...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en fantasi på stranda i dag. Lå en vakker jente med strutterumpe foran meg. Lå å fantaserte om å begrave kølla i musa hennes. 

Anonymkode: 97fd1...742

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en fantasi på stranda i dag. Lå en vakker jente med strutterumpe foran meg. Lå å fantaserte om å begrave kølla i musa hennes. 

Anonymkode: 97fd1...742

HAHAHAHAHAHHAHA! 😂😂😂😂

Anonymkode: e637f...30e

AnonymBruker
Skrevet

Alle som har en fetisj for noe har vel fantasier om denne innimellom?

Anonymkode: 92f1f...bfd

Skrevet

Ja. Tenker på sex og fantaserer om alt mulig rart iløpet av en dag.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, at jeg tenker på sex er ikke unormalt. Er i et veldig godt forhold, på alle plan, der vi begge er glad i sex. At jeg tenker på mannen min gjennom dagen og alt det deilige jeg vil han skal gjøre med meg, det er helt vanlig her. Det som er nytt er at jeg begynner å tenke på den spesifikke seksuelle fantasien jeg hadde tidligere på dag da jeg onanerte, eller dagen før.

Tidligere har det vært noe jeg bare tenker på der og da for å få orgasme.  Så snart jeg har kommet så har fantasien og de tankene forduftet. Nå blir liksom fantasien med meg gjennom dagen 🤪 

Jeg er jo i et godt forhold. Har mye sex. Skjønner ikke hvorfor dette plutselig har begynt å skje.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg ofte, særlig i forkant av eggløsning. Som regel når tankene vandrer, særlig når jeg kjører bil. K45.

Anonymkode: fbcda...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gjør jeg ofte, særlig i forkant av eggløsning. Som regel når tankene vandrer, særlig når jeg kjører bil. K45.

Anonymkode: fbcda...412

Ja,herlighet! Jeg skal ha eggløsning senest søndag! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. Jeg fantaserer svært sjeldent. Jeg fantaserer heller ikke når jeg onanerer.

Anonymkode: 3241a...45b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 22.52):

jeg kan tenke på sex på de minst passede stedene:) 

kvinne42

Anonymkode: ffb6d...9e0

DA er vi minst TO...

M@ster.

Skrevet

Selvsagt, men går rundt og tenker på sex altfor ofte, og for meg er det normalt - sånn har jeg vært siden jeg var ungdom 

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (6 minutter siden):

Selvsagt, men går rundt og tenker på sex altfor ofte, og for meg er det normalt - sånn har jeg vært siden jeg var ungdom 

Dvs u er alltid litt kåt. Sunnhetstegn 🥰

Anonymkode: 2f017...16b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men savner å bli spanket. 😔

Anonymkode: d25ae...f96

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men savner å bli spanket. 😔

Anonymkode: d25ae...f96

AnonymBruker
Skrevet

De som har en fetisj går vel å fantaserer ofte?

Anonymkode: 92f1f...bfd

Skrevet

De aller beste av dine seksuelle fantasier / drømmer ligger i Hodet...

Drøm / fantaser/  nyt...

Elsk deg selv 

Nyt Sexen,

NYT

M@ster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...