Sophie-Ann Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Vi skal til NY i september, orker ikke diskusjon om at man ikke bør reise dit, er bestilt for lenge siden, noen som har tips om overnatting enten på Manhattan eller omkringliggende steder hvor det går subway inn til Manhattan ofte? Prisene er jo helt elleville 😩. Vi skal dra 22-30 september. Eneste kravet vi har er eget bad og rom og at det er rent. Håper noen kan hjelpe ♥️
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Airbnb er forbudt i New York, så det kan det være lurt å ikke benytte seg av. Plutselig er oppholdet kansellert og en står uten overnatting. Når det gjelder hotell har jeg dessverre ingen tips, du kan jo forsøke å se om noen av pod-hotellene kan brukes Anonymkode: fa876...fff 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Sophie-Ann skrev (På 23.7.2025 den 18.02): Vi skal til NY i september, orker ikke diskusjon om at man ikke bør reise dit, Er det en diskusjon? Var akkurat en tur i New York nå. Var helt fantastisk det😄. Skal til USA igjen i september, men da ikke NY. Har dessverre ikke tips til noe «billig» hotell på manhatten. Anonymkode: 3c024...d66
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er ok pris da? Anonymkode: 81365...bef Enig, helt umulig å komme med noen tips uten et budsjett. Hvis du tenker det skal koste 1000/natt er det helt umulig uansett, liksom. Realiteten er at NOK er kjempesvak og at alt er kjempedyrt i USA nå. Anonymkode: 227d2...547 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Du finner ikke en halvdecent hotellrom for under 3500 per natt på Manhattan, kanskje dyrere nå i sommer og til og med september. Vi må gjerne opp nærmere 6000 per natt for å ha grei standard. New York og San Francisco er helt sinnsvakt dyre byer både å bo og oppholde seg i. Det renner penger ut hele tiden – store summer. Til og med Los Angeles føles "rimelig" i forhold. USA reiser jeg bare til når jeg kan utgiftsføre oppholdet.... Anonymkode: a1281...3d2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Det har blitt vannvittig dyrt i NYC nå. Jeg ville dog sett i området Park Slope/sørlige delen av Brooklyn- om du fant noe greit og litt rimeligere der. Anonymkode: 984db...4f0 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Jeg tenker du skal være fornøyd om du finner et hotellrom til under 10k natten i NYC. Du kan til og med få noen luksus hoteller for den prisen 1
Vera Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 14.40): Airbnb er forbudt i New York, så det kan det være lurt å ikke benytte seg av. Plutselig er oppholdet kansellert og en står uten overnatting. Når det gjelder hotell har jeg dessverre ingen tips, du kan jo forsøke å se om noen av pod-hotellene kan brukes Anonymkode: fa876...fff Hvor har du det fra?
Vera Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli The Lombardy Hotel er veldig fint..men usikker på hva budsjettet ditt er..
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan Chelsea Flower district i nærheten av Penn station, med minikjøkken, behagelige senger, trygt, sentralt og med frokost anbefales.⭐ NY er hva man gjør det til, en del gratis aktiviteter å finne på også🤩 Anonymkode: 7b9af...39c
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du finner ikke en halvdecent hotellrom for under 3500 per natt på Manhattan, kanskje dyrere nå i sommer og til og med september. Vi må gjerne opp nærmere 6000 per natt for å ha grei standard. New York og San Francisco er helt sinnsvakt dyre byer både å bo og oppholde seg i. Det renner penger ut hele tiden – store summer. Til og med Los Angeles føles "rimelig" i forhold. USA reiser jeg bare til når jeg kan utgiftsføre oppholdet.... Anonymkode: a1281...3d2 Jeg kommer nettopp fra NY, bodde på Manhattan, fint hotell, var vel ca 3200 kr natt m frokost⭐ Anonymkode: 7b9af...39c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kommer nettopp fra NY, bodde på Manhattan, fint hotell, var vel ca 3200 kr natt m frokost⭐ Anonymkode: 7b9af...39c Så bra: Da bør du vel strengt tatt opplyse om hvilket hotell det var – til glede for TS? 🙂 Anonymkode: a1281...3d2 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Er det billig så er er det gjerne en veldig god grunn til det... Ville lagt meg på 3-4000/natt. Og gått for leilighetshotell. Radio City apartments er ok. Fordelen er at du får en kjøkkenkrok og sitteplass. AKA er imidlertid min favoritt i byen. Men koster nok 4-5000 per natt. Vil du under 3000 vil jeg absolut anbefale å ikke bo på Manhattan. Anonymkode: 69135...956 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Vi bodde her https://www.hilton.com/en/hotels/nyctfgi-hilton-garden-inn-new-york-west-35th-street/ Fikk det til en grei NY-pris, og det var rent og pent, og veldig sentralt. Vi vurderte først å leie Airbnb i New Jersey, men fant ut at vi ville bruke mye penger og tid på transport hver dag, så derfor valgte vi å bo i Midtown. Airbnb er ikke lov i NYC, men i NJ kan man benytte dette. Anonymkode: af305...37a
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi bodde her https://www.hilton.com/en/hotels/nyctfgi-hilton-garden-inn-new-york-west-35th-street/ Fikk det til en grei NY-pris, og det var rent og pent, og veldig sentralt. Vi vurderte først å leie Airbnb i New Jersey, men fant ut at vi ville bruke mye penger og tid på transport hver dag, så derfor valgte vi å bo i Midtown. Airbnb er ikke lov i NYC, men i NJ kan man benytte dette. Anonymkode: af305...37a Jøss, I stand corrected: var inne og tittet på dette hotellet på hotels.com nå, på flere vilkårlige datoer i august og september, og ser nå at det faktisk ER fullt mulig å få decent hotellrom til under 3000 kroner på Manhattan.👍 Enten har det skjedd noe med prisbildet de siste månedene, eller så har det sammenheng med at vi har reist på et par dagers / maks en ukes varsel. Men uansett gode nyheter for ts. Anonymkode: a1281...3d2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli Vera skrev (11 timer siden): Hvor har du det fra? Leser nyheter. Local Law 18 begrenser korttidsutleie via tjenester som Airbnb fordi det ødelegger hele markedet. Unntaket er om mindre enn 3 personer bor i en leilighet sammen med utleier. Anonymkode: 64115...d60
Sophie-Ann Skrevet 25. juli Forfatter #19 Skrevet 25. juli Takk alle sammen! Når man legger inn datoer i september, tripler prisene seg, helt sykt. Men fant et helt greit hotell i Brooklyn i nærheten av subway. Vi skal jo ikke være på rommet, så pent rom er ikke så viktig for oss.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Leser nyheter. Local Law 18 begrenser korttidsutleie via tjenester som Airbnb fordi det ødelegger hele markedet. Unntaket er om mindre enn 3 personer bor i en leilighet sammen med utleier. Anonymkode: 64115...d60 Det har vært slik i mange år, vi var i New York for ca ti år siden, og nesten alle leiligheter på Airbnb var ulovlig leid ut da også. Anonymkode: fa936...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå