Gå til innhold

når INGEN sports-bh passer til brystene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har g cup og er veldig fornøyd med abecita sin

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjøper amme-bh fra Lindex. Vet om mange som bruker dem som sportsbh.

Anonymkode: 18d97...2be

takk for tips! er den med spiler?

Anonymkode: 45cb1...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Får du kjøpt det i fysisk butikk?

Ja, XXL har, men du må gå inn på nettsidene for å se hvilke butikker som har de inne eller om du må kjøpe på nett. Med store bryster må du unngå sports-BH-er med tynne stropper, selv om det er moderne nå. Typiske Nike-sport-BH-er typ sånn som Haaland må du også unngå for de blir fort utslitt. Med store bryster må du ha brede stropper som kan reguleres, bred strikk under bysten, litt tykkere stoff. Kan selv anbefale den casall-bh-en. Den er dyr, men gir god støtte og er god kvalitet og holder flere år, så da blir den ikke så dyr i praksis likevel.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså har du litt størrelse på brystene vil de jo bevege seg litt uansett, det er ikke tape du har på liksom. Har E-cup, bruker og er fornøyd med pierre robert, kjøpt på kiwi, og casall kjøpt på xxl.

Anonymkode: 8e772...838

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har denne https://www.underarmour.no/en-no/p/sports_bras/ua_infinity_2.0_high/1384115.html?dwvar_1384115_color=001 Fikk den av mannen 🙂🙂 Jeg har E i størrelse og denne finnes ikke ubehagelig for brystene og brystene holdes i ro. Jeg bruker den når jeg løper.

Anonymkode: f1e9c...166

Men tror han kjøpte den på Zalando 🙂

Anonymkode: f1e9c...166

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

zizzi har noe 

AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (4 timer siden):

Helt enig! Den er veldig god også for store bryster.

Denne bruker jeg også, funker bra! Den skviser ikke brystene heeeelt, så litt bevegelse ved løping, men ikke sånn at det er sjenerende. Bra med denne er også at den ikke gir noen form for gnisning eller ubehag på veldig lange turer der mange andre kan gi både brannsår eller «skjære» seg inn i huden.

Har også en annen Casall trenings-BH som sitter tettere på og holder alt helt på plass, men den ser ut som den ikke er i produksjon lengre. 

Anonymkode: 18b36...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 18.07):

kan jeg spørre hvilken cup du bruker?

Selv om det ikke er meg du spør, så tar jeg meg friheten til å svare. Jeg har 7 sportsbher av samme modell. Per dags dato bruker jeg 80E. Kan snart gå ned en str i cupen pga vektnedgang. Jeg har strammet den veldig godt, så ja de sitter godt inntil. Jeg løper mellom 40-50km i uka.

Anonymkode: 2280a...63a

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...