Erfarenmann Skrevet 24. juli #21 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det var min nest verste seksuelle opplevelse Uff da nå ble jeg selvfølgelig nyskgjerrig på hva som var den verste Den mest uventede sex-en for min del skjedde for mange år siden med en venninne. Vi var 4 stk som dro en helg til Danmark. Vi fant motellet der vi skulle bo og alle var i godt humør. Det var ettermiddag så vi skulle slett ikke legge oss, men vi kødda med at vi kunne prøve om sengene funka (eller noe sånt) før vi gikk ut. Jeg og denne venninna ble sittende i den ene senga og liksom teste spretten i madrassen. Hun hadde skjørt og jeg hadde shorts, så det ble ganske lett å "kødde fram" kuken og fitta. Mens vi liksom fortsatt testet spretten i madrassen ved å humpe litt opp og ned - begge i sittende stilling - så humpet vi mot hverandre slik at kuken "humpet" inn og ut av henne noen ganger. Husker ikke om jeg kom, men tror ikke det. Teller vel ikke helt som ONS heller, men uventet var det. Hun og jeg var alltid bare venner og hadde ingen interesse av å være i noe forhold med hverandre, og vi fortsatte å bare være helt vanlige venner etterpå også. Veldig rart å tenke tilbake på, og skjønner fortsatt ikke helt hvordan vi fikk det til. De to andre var også i rommet - i den andre senga. 1
Flintis Skrevet 24. juli #22 Skrevet 24. juli Erfarenmann skrev (5 timer siden): Uff da nå ble jeg selvfølgelig nyskgjerrig på hva som var den verste Den mest uventede sex-en for min del skjedde for mange år siden med en venninne. Vi var 4 stk som dro en helg til Danmark. Vi fant motellet der vi skulle bo og alle var i godt humør. Det var ettermiddag så vi skulle slett ikke legge oss, men vi kødda med at vi kunne prøve om sengene funka (eller noe sånt) før vi gikk ut. Jeg og denne venninna ble sittende i den ene senga og liksom teste spretten i madrassen. Hun hadde skjørt og jeg hadde shorts, så det ble ganske lett å "kødde fram" kuken og fitta. Mens vi liksom fortsatt testet spretten i madrassen ved å humpe litt opp og ned - begge i sittende stilling - så humpet vi mot hverandre slik at kuken "humpet" inn og ut av henne noen ganger. Husker ikke om jeg kom, men tror ikke det. Teller vel ikke helt som ONS heller, men uventet var det. Hun og jeg var alltid bare venner og hadde ingen interesse av å være i noe forhold med hverandre, og vi fortsatte å bare være helt vanlige venner etterpå også. Veldig rart å tenke tilbake på, og skjønner fortsatt ikke helt hvordan vi fikk det til. De to andre var også i rommet - i den andre senga. Hm...er det det de kaller"humping"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå