AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Hva er din mest overraskende ONS? Min mest overraskende: Jeg har aldri hatt ONS. Trives ikke med det. Liker best å få en relasjon først. Kona og jeg har et åpent forhold, men jeg har ikke vært så ivrig. Jeg skaffet meg Tinder for å se om det var noe for meg. Noen timer før jeg skulle på nattevakt, matchet jeg med en dame som lurte på om jeg ville treffes. Hun hadde kun én natt igjen. Hun ville bare rett på sak. Hun var kåt, og ville ha sex. Jeg var skeptisk, men jeg tok sjansen. Jeg var nervøs, for noe rett på sak er ikke jeg. Jeg møtte opp, og hun ville rett på sak. Det funket ikke helt for meg, så det tok litt tid før jeg fikk den opp. Omsider funket det, og vi hadde helt ok sex. Hun kom, og jeg kom. Nå har jeg hatt ONS... Anonymkode: 923b3...d15
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Hun hadde kun en natt igjen?? Mine mest overraskende har nok vært de som ble faste elskere 😂 Anonymkode: b4a56...87d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun hadde kun en natt igjen?? Mine mest overraskende har nok vært de som ble faste elskere 😂 Anonymkode: b4a56...87d Siste nattevakt før fri, tenker jeg ts mener. Hva den opplysningen hadde med storyen å gjøre, er jeg usikker på. Anonymkode: 5cfac...38b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Aldri har ONS. Har alltid blitt invitert flere ganger etter ONSet😆 Jo! I 20årene! Var sikkert 29år. Ble invitert rett i senga til ei på 18, foreldrene hennes hjemme. Aldri møtt henne før. Var på en chatteside eller noe. Kom dit, hun var litt småkraftig, men kjempesøt. Hun ville bare ha sex. Superstore DD pupper (jeg som ikke liker pupper). Jeg 10år eldre. Hun sneik meg inn i senga. Spesielt. Skummelt med foreldrene. Det var en deilig opplevelse, mest spennende kanskje. Anonymkode: 4e8a5...c42 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Ei som var utrolig pen og med den beste fitte-shaven noen sinne. INGEN NUPPER!!!!! glemte å spørre hvordan hun fikk det til 😌. Andre bare skreller over sånn halvveis, men hun her hadde gjort en utrolig god jobb og brukt lotion etterpå vil jeg tro. Overraskende i form av at jeg er stygg selv og utelukkende drar stygge damer. Anonymkode: 8f91f...780 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Flintis skrev (4 timer siden): Kun en natt igjen, døde hun? Én natt igjen på hotell før hun reiste. Anonymkode: 923b3...d15
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Én natt igjen på hotell før hun reiste. Anonymkode: 923b3...d15 Måten du formulerte deg selv hørtes det ut som hun var døende. Anonymkode: d362b...049 2
Flintis Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Én natt igjen på hotell før hun reiste. Anonymkode: 923b3...d15 Åja, det var bra.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Fyr fra ungdomsskolen. Vi er begge menn. Jeg hadde fest hjemme med flere kamerater og han kom innom en tur. Når alle var dratt begynte vi å rote, men det ble ikke "full pakke". Trodde ikke han likte menn. Anonymkode: a9d13...751
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Måten du formulerte deg selv hørtes det ut som hun var døende. Anonymkode: d362b...049 Og så rettet jeg opp. Jeg skjønte at det ble misforstått. Ingen grunn til å nevne det. Anonymkode: 923b3...d15
AnonymBruker Skrevet 24. juli #13 Skrevet 24. juli Mitt eneste (forsøk på) ons var med han jeg nå har vært gift med i 20 år.. Anonymkode: 19cf8...d43
AnonymBruker Skrevet 24. juli #14 Skrevet 24. juli Ble drita full på fest og tok med en som var mer en 10 år yngre. Han hadde så liten penis at jeg sa han like greit kan pule meg i rævva. Det gjorde han og like etter kunne ikke springe fortere fra stedet Tror det var min nest verste seksuelle opplevelse. Og eneste ons. Anonymkode: 4f017...020 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #15 Skrevet 24. juli Var på fest og dro med meg en fyr som var 20 år yngre på hotellrommet. 😅 Deilig. Men føltes litt ulovlig. Jeg var like gammel som mora hans. 😆 Anonymkode: ac3d3...f99 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #16 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Måten du formulerte deg selv hørtes det ut som hun var døende. Anonymkode: d362b...049 eh, nei. Med litt ordentlig tankegang hadde du skjønt hva han mente Anonymkode: 5c1a0...f91
AnonymBruker Skrevet 24. juli #17 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var på fest og dro med meg en fyr som var 20 år yngre på hotellrommet. 😅 Deilig. Men føltes litt ulovlig. Jeg var like gammel som mora hans. 😆 Anonymkode: ac3d3...f99 Ja, min mest overraskende ONS var med mora til en perifær kompis i fylla 😜 Anonymkode: 03e1c...c78 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #18 Skrevet 24. juli Ble kjent med en guide en kveld på en resort på Cuba. Vanvittig pen mann, sjarmerende, god danser, veldig god til å kysse, flink med hendene. Den store overraskelsen; da vi havnet på rommet hans, drev han bare og dyttet en halvkram penis mot underlivet mitt til han kom. Var ikke inni meg engang, bare gned seg mot meg, eller tok harde støt mot utsiden. Veldig rart. Var som om han ikke visste hva sex var. Han syntes det var helt fantastisk, og ville møtes når vi begge var tilbake i Havanna. Ehm, nei takk, det går bra... Anonymkode: 725ab...651 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #19 Skrevet 24. juli Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Mitt første og eneste ONS gikk slik:😅 Anonymkode: d6c69...563
AnonymBruker Skrevet 24. juli #20 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble drita full på fest og tok med en som var mer en 10 år yngre. Han hadde så liten penis at jeg sa han like greit kan pule meg i rævva. Det gjorde han og like etter kunne ikke springe fortere fra stedet Tror det var min nest verste seksuelle opplevelse. Og eneste ons. Anonymkode: 4f017...020 😂 Anonymkode: 77260...506 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå