AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Hadde lunsj med gutta fra jobben i dag, og ble veldig overrasket av at flere av dem har flere kjærester i forskjellige byer. Vi er alle i 20-årene. Han ene har en jevnaldrende, pluss en annen på 30. Mens de andre nå er på utkikk etter sine andre og tredje😅 Er dette virkelig så vanlig? Skjønner ikke at de ikke har blitt tatt for utroskap. Og ja, jeg spurte dette er altså kjærester. Ikke FWB eller FF. Anonymkode: f0090...9a3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Nei, det er ikke vanlig. De er ikke poly men utro om "kjærestene" ikke vet om hverandre. De utnytter tydeligvis damer og skjuler det bak å kalle de kjæreste. Anonymkode: 9db36...67a 4 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Nei, dette er ikke vanlig. Dette er utroskap. Anonymkode: 00dd4...d44 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Nei, dette er ikke normalt. Det finnes sikkert, men oppegående normale mennesker oppfører seg ikke sånn. Anonymkode: acfc0...a34
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Nei, det er selvfølgelig ikke vanlig Anonymkode: 95b6a...bef 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Ikke vanlig , men gutter særlig i den alder legger på litt også😅tror det er kult Anonymkode: bb8ee...aca 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Vanlig er det neppe, men jeg tror det er vanligere enn man skulle tro. Langt flere menn enn kvinner sliter med å finne noen, og det betyr i praksis at en del kvinner må dele enten bevisst eller ubevisst. Hører jo slike historier innimellom. Var det ikke ei dame i fjor som fortalte at det hun trodde var kjæresten hennes hadde 5-6 til som trodde det samme? Det er en grunn til at mange menn er 100% single minst fem år mellom hvert forhold mens kvinner som regel ikke er det. Anonymkode: 624e6...c12
Flintis Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli (endret) Har ikke hørt om dette, bortsett fra han i politikeren i Senterpartiet tror jeg det var. Jo nå kom jeg på en som var forlovet med to, han sa det ordnet seg for de visste om hverandre. Vipps så var det ingen forlovet mer. Endret 23. juli av Flintis 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det er ikke vanlig. De er ikke poly men utro om "kjærestene" ikke vet om hverandre. De utnytter tydeligvis damer og skjuler det bak å kalle de kjæreste. Anonymkode: 9db36...67a Enig i dette. Det er ikke vanlig og det gjelder kun noen få. Har opplevd noen få som holder på slik jeg også. De kommer med ulik «sannhet» ut i fra hvem du snakker med. De to jeg vet mest om, er begge gift. Han ene er passert 65 år, har vært gift i minst 40 år, har barn mellom 25-40 år og barnebarn mellom 0-15. Har vært notorisk utro i minst 20 år. Kona har tatt han på fersken gjentatte ganger, men pga fasade og økonomi fortsetter hun. Han på sin side har flere kjærester. Sier først han er poly, men så kommer det frem at kona ikke kan vite, at hun er sykelig sjalu og nekter han å leve ut denne siden av seg han bare må bedrive. Det hele handler om sex. Han elsker ikke de andre yngre kvinnene (i alder 27-45 år). Han møter de kun for sex. De fleste forhold har han over lengre tid, til damene forstår og kutter ut hele greia. Han andre jeg vet om nærmer seg 50 år. Er gift, har barn på 15-20 år. Kona vet han har vært utro flere ganger, men godtar gang på gang. Han holder oftest på med 3-4 «kjærester» på samme tid, i tillegg til kona. Lover de hver og en at han skal skille seg og at de skal bli sammen. Likevel må alt skje hemmelig og skjult for omverden. Kan aldri gå ute å spise, finne på ting offentlig. Naive damer tror de har skutt gullfuglen og håper i det lengste på at mannen skal forlate kona. Noe de aldri gjør. Anonymkode: 2df8c...1e2 1
Bamseklemmer Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde lunsj med gutta fra jobben i dag, og ble veldig overrasket av at flere av dem har flere kjærester i forskjellige byer. Vi er alle i 20-årene. Han ene har en jevnaldrende, pluss en annen på 30. Mens de andre nå er på utkikk etter sine andre og tredje😅 Er dette virkelig så vanlig? Skjønner ikke at de ikke har blitt tatt for utroskap. Og ja, jeg spurte dette er altså kjærester. Ikke FWB eller FF. Anonymkode: f0090...9a3 Unge "Playere" tror jeg har blitt en trend, fordi det er mange forbilder i verden. Men respekten til kvinner er gradvis blitt borte, de spiller og leker med kvinners følelser.. Gentlemannen er svært forbannet og irritert av denne utviklingen, han må jobbe ekstra for å få tillit til kvinnene🫡
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde lunsj med gutta fra jobben i dag, og ble veldig overrasket av at flere av dem har flere kjærester i forskjellige byer. Vi er alle i 20-årene. Han ene har en jevnaldrende, pluss en annen på 30. Mens de andre nå er på utkikk etter sine andre og tredje😅 Er dette virkelig så vanlig? Skjønner ikke at de ikke har blitt tatt for utroskap. Og ja, jeg spurte dette er altså kjærester. Ikke FWB eller FF. Anonymkode: f0090...9a3 Flere kjærester kan bety så mangt. Jeg har det, men vi er åpne og ærlige om det og ønsker alle hverandre godt. De er bare utro drittsekker! Anonymkode: 6b6cb...85d 1
Snok1 Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli Dersom kjærestene kjenner til hverandre og det eksisterer en slags avtale, er vel dette det som kalles poly-forhold. Mere sannsynlig er det vel at de har seg med flere samtidig. Dette er jo ikke uvanlig i en datingfase, men for de fleste innebærer jo begrepet «kjæreste» jo at man er både seksuelt og romantisk eksklusive? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #13 Skrevet 24. juli Det er ikke "vanlig" å ha flere kjærester som i poly-forhold, men det forekommer her og der. Men det du skisserer er ikke poly-forhold, det høres mer ut som disse unge damene til de mennene ikke vet om hverandre. Da er det rett og slett utroskap det er snakk om. Drittsekkfakter, med andre ord. Anonymkode: 1b495...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå