Gå til innhold

Fra dating til pulevenner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når i datingprosessen går du fra å date til å tenke at dette blir bare sex? Sier du fra med det samme til den du dater?
Er så usikker. Dater en bra dame nå. Hun er noen dager i Ålesund. Når hun kommer hjem må jeg kanskje si at jeg bare vil pule (ev. vøre kompiser utenom senga også, hvis det funker).

Anonymkode: 959fd...88d

AnonymBruker
Skrevet

Si nå for guds skyld i fra så hun slipper å bli skuffet. Drittsekker er de som ikke sier ifra. 

Anonymkode: 013cf...336

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si fra så fort som mulig før hun evt utvikler følelser for deg som ikke passer i en pulevenn-relasjon. Vær tydelig.

Anonymkode: 9b856...898

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun blir sikkert glad for at du vil pule hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Det merker jeg ofte før jeg har sex med noen. 
Si i fra allerede nå.

Anonymkode: 53206...87f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Når i datingprosessen går du fra å date til å tenke at dette blir bare sex? Sier du fra med det samme til den du dater?
Er så usikker. Dater en bra dame nå. Hun er noen dager i Ålesund. Når hun kommer hjem må jeg kanskje si at jeg bare vil pule (ev. vøre kompiser utenom senga også, hvis det funker).

Tilleggsspørsmål: om hun er en bra dame, du kan tenkte deg å fortsette å ha sex med henne, men hun er ikke bra nok for forhold? Hvorfor ikke? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer ikke til å være interessert i det hvis hun i utgangspunktet dater for å finne en kjæreste.

Anonymkode: 2069c...404

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er interessert i et fast forhold som grunnlag for datingen  så gir du beskjed om at du kun kan tilby å være pulevenn. 
Folk må slutte å late som kun for å tilfredsstille sine egne behov.  
Er dere på ulike ståsted for datingen så lar du henne gå . Vis respekt! 

Anonymkode: a79a6...c48

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tilleggsspørsmål: om hun er en bra dame, du kan tenkte deg å fortsette å ha sex med henne, men hun er ikke bra nok for forhold? Hvorfor ikke? 

bra dame, jjeg blir bare kvalt av forhold. hun har "prøver å finne ut av det" som hva hun søker på Tinder. Skal hinte forsiktig om hva hun legger i det.

Skrevet

Si ifra. Spør om det du lurer på. Hinte forsiktig? Hvor gammel er du? Uansett hva slags forhold man har er det en stor fordel med åpen og ærlig kommunikasjon.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (10 minutter siden):

Si ifra. Spør om det du lurer på. Hinte forsiktig? Hvor gammel er du? Uansett hva slags forhold man har er det en stor fordel med åpen og ærlig kommunikasjon.

ok, jeg gjør som du sier. 46 år.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier selvfølgelig ifra med en gang. Om det blir videre relasjon, er den bygget på ærlighet og kan bestå. Andre veien funker aldri

Anonymkode: 7613a...726

Skrevet

Det er vel bare å si fra. Hun er en bra dame, og du virker som en empatisk fyr.

Dette vil gjerne gå bra, og kanskje blir det fortsatt pulings.

AnonymBruker
Skrevet

Der er kort vindu relativt tidlig i dating fasa, venter du for lenge eller for tidlig blir det krøll.

Anonymkode: f501b...c27

Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Jeg har aldri brukt tid på noen som jeg har begynt å treffe for så å finne ut at jeg kun er seksuelt interessert. Min seksuelle interesse forsvinner i det han er uaktuell for forhold med meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ok, jeg gjør som du sier. 46 år.

46 år?? Pulevenner? Du høres jo ut som om du er 17 år!

Anonymkode: fd78a...e12

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig skal du si i fra med en gang. Du hadde vært fullstendig uinteressant hvis du gikk fra å ønske kjæreste til pulevenn. Dette du vært tydelig på fra start.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

46 år?? Pulevenner? Du høres jo ut som om du er 17 år!

Anonymkode: fd78a...e12

hva kaller du det, da?

Skrevet
SPOCA skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig skal du si i fra med en gang. Du hadde vært fullstendig uinteressant hvis du gikk fra å ønske kjæreste til pulevenn. Dette du vært tydelig på fra start.

har sagt at jeg er åpen for alt, og at det også kan ende med sex for sexens skyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...