AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Når i datingprosessen går du fra å date til å tenke at dette blir bare sex? Sier du fra med det samme til den du dater? Er så usikker. Dater en bra dame nå. Hun er noen dager i Ålesund. Når hun kommer hjem må jeg kanskje si at jeg bare vil pule (ev. vøre kompiser utenom senga også, hvis det funker). Anonymkode: 959fd...88d
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Si nå for guds skyld i fra så hun slipper å bli skuffet. Drittsekker er de som ikke sier ifra. Anonymkode: 013cf...336 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Si fra så fort som mulig før hun evt utvikler følelser for deg som ikke passer i en pulevenn-relasjon. Vær tydelig. Anonymkode: 9b856...898 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Det merker jeg ofte før jeg har sex med noen. Si i fra allerede nå. Anonymkode: 53206...87f
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når i datingprosessen går du fra å date til å tenke at dette blir bare sex? Sier du fra med det samme til den du dater? Er så usikker. Dater en bra dame nå. Hun er noen dager i Ålesund. Når hun kommer hjem må jeg kanskje si at jeg bare vil pule (ev. vøre kompiser utenom senga også, hvis det funker). Anonymkode: 959fd...88d Tilleggsspørsmål: om hun er en bra dame, du kan tenkte deg å fortsette å ha sex med henne, men hun er ikke bra nok for forhold? Hvorfor ikke? Anonymkode: 53206...87f 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Hun kommer ikke til å være interessert i det hvis hun i utgangspunktet dater for å finne en kjæreste. Anonymkode: 2069c...404 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Hvis hun er interessert i et fast forhold som grunnlag for datingen så gir du beskjed om at du kun kan tilby å være pulevenn. Folk må slutte å late som kun for å tilfredsstille sine egne behov. Er dere på ulike ståsted for datingen så lar du henne gå . Vis respekt! Anonymkode: a79a6...c48 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilleggsspørsmål: om hun er en bra dame, du kan tenkte deg å fortsette å ha sex med henne, men hun er ikke bra nok for forhold? Hvorfor ikke? Anonymkode: 53206...87f bra dame, jjeg blir bare kvalt av forhold. hun har "prøver å finne ut av det" som hva hun søker på Tinder. Skal hinte forsiktig om hva hun legger i det. Anonymkode: 959fd...88d
svartkatt Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli Si ifra. Spør om det du lurer på. Hinte forsiktig? Hvor gammel er du? Uansett hva slags forhold man har er det en stor fordel med åpen og ærlig kommunikasjon. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Skrevet 24. juli svartkatt skrev (10 minutter siden): Si ifra. Spør om det du lurer på. Hinte forsiktig? Hvor gammel er du? Uansett hva slags forhold man har er det en stor fordel med åpen og ærlig kommunikasjon. ok, jeg gjør som du sier. 46 år. Anonymkode: 959fd...88d
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Skrevet 24. juli Du sier selvfølgelig ifra med en gang. Om det blir videre relasjon, er den bygget på ærlighet og kan bestå. Andre veien funker aldri Anonymkode: 7613a...726
Snok1 Skrevet 24. juli #13 Skrevet 24. juli Det er vel bare å si fra. Hun er en bra dame, og du virker som en empatisk fyr. Dette vil gjerne gå bra, og kanskje blir det fortsatt pulings.
AnonymBruker Skrevet 24. juli #14 Skrevet 24. juli Der er kort vindu relativt tidlig i dating fasa, venter du for lenge eller for tidlig blir det krøll. Anonymkode: f501b...c27
Sparkling_Pink Skrevet 24. juli #15 Skrevet 24. juli Jeg skjønner ikke spørsmålet. Jeg har aldri brukt tid på noen som jeg har begynt å treffe for så å finne ut at jeg kun er seksuelt interessert. Min seksuelle interesse forsvinner i det han er uaktuell for forhold med meg.
AnonymBruker Skrevet 24. juli #16 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): ok, jeg gjør som du sier. 46 år. Anonymkode: 959fd...88d 46 år?? Pulevenner? Du høres jo ut som om du er 17 år! Anonymkode: fd78a...e12 1
SPOCA Skrevet 24. juli #17 Skrevet 24. juli Selvfølgelig skal du si i fra med en gang. Du hadde vært fullstendig uinteressant hvis du gikk fra å ønske kjæreste til pulevenn. Dette du vært tydelig på fra start.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:11 #18 Skrevet torsdag kl 15:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 46 år?? Pulevenner? Du høres jo ut som om du er 17 år! Anonymkode: fd78a...e12 hva kaller du det, da? Anonymkode: 959fd...88d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:12 #19 Skrevet torsdag kl 15:12 SPOCA skrev (3 timer siden): Selvfølgelig skal du si i fra med en gang. Du hadde vært fullstendig uinteressant hvis du gikk fra å ønske kjæreste til pulevenn. Dette du vært tydelig på fra start. har sagt at jeg er åpen for alt, og at det også kan ende med sex for sexens skyld Anonymkode: 959fd...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå