AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Har vært innom Coop og Europris, null Biotex. Ikke en gang en tom hylleplass, så de fører det visst ikke lenger? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det fysisk i butikk? Osloområdet. Og jeg trenger bare en liten pakke, ikke en stor økonomipakning. Tips tas i mot med takk! Evt annet vaskepulver beregnet til håndvask som funker bra? Anonymkode: 988a4...336
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Ikke funnet det jeg heller. Prøvd flere steder i sommer. Må bruke omo her nå i ferien. Anonymkode: aed00...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Sniff76 skrev (25 minutter siden): Har du prøvd å google? Står at Europris og Oda har det. Ja, jeg har prøvd å google. Som sagt har ikke Europris, det står som «ikke på lager» på nett, og som sagt ingen ting i butikk. Jeg fikk opp flere steder jeg kunne bestille økonomipakning, men som nevnt trenger jeg ikke en stor, og vil helst kjøpe i butikk. Den de har på Oda er i flytende form og til maskinvask, jeg vil ha pulver til håndvask. Takk for innsatsen, men svaret ditt var ikke hjelpsomt overhodet 😄 Anonymkode: 988a4...336 1
Sniff76 Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg har prøvd å google. Som sagt har ikke Europris, det står som «ikke på lager» på nett, og som sagt ingen ting i butikk. Jeg fikk opp flere steder jeg kunne bestille økonomipakning, men som nevnt trenger jeg ikke en stor, og vil helst kjøpe i butikk. Den de har på Oda er i flytende form og til maskinvask, jeg vil ha pulver til håndvask. Takk for innsatsen, men svaret ditt var ikke hjelpsomt overhodet 😄 Anonymkode: 988a4...336 Er en del som synes det er enklere å spørre her enn å google selv 😅 og du skrev vel ikke spesifikt Biotex pulver. Så nå at det bare var to Europris som hadde det så det var et dårlig tips👍 Kan se ut som at det er utsolgt fra hovedlager f.eks. for det er jo en vanlig vare å ha i mange butikker. Jeg har brukt vanlig vaskepulver på ferie som nødløsning hvis jeg ikke har hatt med håndvaskpulver. Brukt bare litt. Endret 23. juli av Sniff76
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har vært innom Coop og Europris, null Biotex. Ikke en gang en tom hylleplass, så de fører det visst ikke lenger? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det fysisk i butikk? Osloområdet. Og jeg trenger bare en liten pakke, ikke en stor økonomipakning. Tips tas i mot med takk! Evt annet vaskepulver beregnet til håndvask som funker bra? Anonymkode: 988a4...336 Den er på vei ut. De fleste har faste ut produktet. Anonymkode: f3bb7...2a0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Jeg lette også etter det. Før fikk man kjøpt 10pk med små poser med pulver som var geniale å ta med. Fant ingen steder. Endte med å ta med vanlig vaskepulver i zip-pose, fungerer fint til håndvask i syden osv. Anonymkode: 41ccc...334 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Vanlig flytende vaskemiddel fungerer fint Anonymkode: eb2e6...847
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg lette også etter det. Før fikk man kjøpt 10pk med små poser med pulver som var geniale å ta med. Fant ingen steder. Endte med å ta med vanlig vaskepulver i zip-pose, fungerer fint til håndvask i syden osv. Anonymkode: 41ccc...334 Jeg kjøpte en pakke med sånne små poser på Jernia for et par-tre uker siden. Anonymkode: 5d128...bd5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå