AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Er det noen som har prøvd de frityrstekte scampiene de selger på butikken? De som ligger i frysedisken. Husker ikke hvilke butikker jeg så de hos. Er de gode? Har litt lyst å prøve de og ha ris til. Anonymkode: a54b9...2d0
smurfebuss Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Vi har i alle fall prøvd de som de har på Rema i løsvekt. Jeg er ikke så begeistra for scampi og synes de var helt ok, men ungdommene spiser de hele tiden. Varmer de i airfryer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli De torpedorekene Rema 1000 har i løsvekt er gode. Bruker de i salat, toppes med chilimayo, på varme dager da det bare tar 10min i airfryeren. De andre innbakte i løsvekt har for mye melblanding på seg. Liker de i frysedisken hos andre butikker som også er rette/strake med panko. Anonymkode: eced6...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli smurfebuss skrev (2 timer siden): Vi har i alle fall prøvd de som de har på Rema i løsvekt. Jeg er ikke så begeistra for scampi og synes de var helt ok, men ungdommene spiser de hele tiden. Varmer de i airfryer. De har jo også ja. Da må jeg kanskje prøve de. Takk for svar😊 pleier dere ha noe saus/dressing til? Har veldig lyst på mango mayo, men finner ikke i butikk. Så da må jeg isåfall lage selv Anonymkode: a54b9...2d0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): De torpedorekene Rema 1000 har i løsvekt er gode. Bruker de i salat, toppes med chilimayo, på varme dager da det bare tar 10min i airfryeren. De andre innbakte i løsvekt har for mye melblanding på seg. Liker de i frysedisken hos andre butikker som også er rette/strake med panko. Anonymkode: eced6...bfd Så bra! Da må jeg prøve de🤩 takk for svar 😊 Anonymkode: a54b9...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå