AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Hei! er det mulig å male emaljert stål? Har 2 sideplater til et gammelt badekar, og lurer på å male disse.. kan jeg slipe, male med heftegrunning og male over mwd gulvlakk? noe som vet? Anonymkode: e237e...638
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Jeg har ikke prøvd selv, men jeg tror det er veldig vanskelig å få noe til å feste skikkelig på emalje. Emalje er også så hardt at det kan være vanskelig å matte det med sandpapir for å få bedre feste. Du kan jo teste på en liten kant som ikke synes for å se om det fungerer. Anonymkode: 45333...e4a
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! er det mulig å male emaljert stål? Har 2 sideplater til et gammelt badekar, og lurer på å male disse.. kan jeg slipe, male med heftegrunning og male over mwd gulvlakk? noe som vet? Anonymkode: e237e...638 Finnes spesial maling til dette. Så på Drømmeslottet på NRK at de malte/pusset opp ett gammelt løveføtter badekar. Ikke spør om hvilken episode, eller hva de brukte, men badekaret ble godt som nytt. Snakk med noen i en gammeldags fargehandel. Anonymkode: b9a12...c37
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Det er ikke anbefalt og bruke gulvlakk da det flasser fort. Det finnes spesial maling for dette. Hør i en malingsbutikk. Anonymkode: 2d89a...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå